|
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
działając zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873 z późniejszymi zmianami)
informuje o ogłoszeniu otwartego konkursu ofert na rok 2009
w celu realizacji zadania w trybie w/w ustawy.
- Rodzaj zadania: „Organizacja imprez sportowo kulturalnych dla osób niepełnosprawnych”
- Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania: 2.000 (słownie: dwa tysiące złotych)
- Zasady przyznawania dotacji: Powyższe zadanie publiczne realizowane będzie
w formie wsparcia wykonania owego zadania poprzez udzielenie dotacji na jego realizację. Organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy oraz jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane, których oferta zostanie wybrana, będą zobowiązane do wykorzystania przyznanych środków wyłącznie na realizację tego zadania w zakresie i na warunkach określonych odrębną umową.
- Termin i warunki realizacji zadania: Zadanie powinno zostać zrealizowane do 31 grudnia 2009r. na terenie Gminy i Miasta Susz i powinno polegać na organizacji imprez sportowo kulturalnych dla osób niepełnosprawnych.
- Termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 14.04.2009r. do godz.14.30
w Urzędzie Gminy i Miasta w Suszu, ul. Wybickiego 6, pokój nr 102 –kancelaria. Oferty wraz z załącznikami należy składać na drukach określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Otwarty konkurs ofert 2009 – dla osób niepełnosprawnych”.
Wzóroferty jest do pobrania w Urzędzie Miejskim w Suszu – pokój 203, tel. 2786015 wew. 48
- Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert: Termin wyboru ofert ustala się na dzień 15.04.2009r. na godz.11.00.
Oferty będą analizowane i oceniane w oparciu o następujące kryteria:
1) ocena możliwości realizacji zadania;
2) ocena przedstawionej kalkulacji kosztów;
3) uwzględnienie wysokości środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.
- Informacja o zadaniach tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztach
w roku ubiegłym:
W roku 2008 nie przeznaczono żadnych środków na realizację tego typu zadań.
Informacje dodatkowe: Informacje dotyczące otwartego konkursu ofert można uzyskać osobiście w Urzędzie Gminy i Miasta w Suszu, ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz w pok. 203 oraz telefonicznie pod numerem: (055) 278-60-15 wew.48 lub 41.
Susz dnia 11.03.2009 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
|
Ilość odwiedzin: | 12775 | Nazwa dokumentu: | Otwarty konkurs ofert | Skrócony opis: | Data konkursu: 15.04.2009r.
Rodzaj zadania: "Organizacja imprez sportowo kulturalnych dla osób niepełnosprawnych” | Osoba, która wytworzyła informację: | PISS.II | Osoba, która odpowiada za treść: | PISS.II | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2009-03-11 14:00:00 | Data udostępnienia informacji: | 2009-03-11 14:00:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2009-05-13 12:45:59 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|