ZAWIADOMIENIE
O ZMIANIE WYSOKOŚCI STAWKI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE
ODPADAMI KOMUNALNYMI OBOWIĄZUJĄCEJ OD 1 WRZEŚNIA 2017 r.
Na podstawie art. 6m ust. 2a ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2017.1289 j.t.), Burmistrz Susza, zawiadamia, że Rada Miejska w Suszu w dniu 11 lipca 2017 r. podjęła uchwałę Nr XXIII/249/2017 w sprawie określenia metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odbieranymi z nieruchomości na terenie Gminy Susz oraz ustalenia stawki tej opłaty.
W związku z powyższym zostały ustalone nowe stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
od 1 września 2017 r:
– 10,00 zł miesięcznie od osoby zamieszkującej daną nieruchomość, jeżeli odpady są zbierane i odbierane w sposób selektywny.
– 16,00 zł miesięcznie od osoby zamieszkującej daną nieruchomość, jeżeli odpady są zbierane i odbierane w sposób nieselektywny.
Wysokość stawki za pojemnik dla nieruchomości niezamieszkałych pozostaje bez zmian.
Niniejszą opłatę należy wpłacać do 15 dnia każdego miesiąca na nr rachunku bankowego:
92 8320 0005 0000 0114 2000 0220
Informuję również, iż właściciele nieruchomości którzy złożyli deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w związku z podwyżką nie są zobowiązani do składania nowej deklaracji.
W przypadku, gdy właściciel nieruchomości nie będzie uiszczał opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu, wydana zostanie decyzja określająca wysokość opłaty, stosując stawkę podaną w zawiadomieniu zgodnie z art. 6m ust. 2b ustawy ucpg.
Nazwa dokumentu: | Zawiadomienie o zmianie wysokości stawek opłat za gospodarowanie odpadami |
Osoba, która wytworzyła informację: | GOŚ.IV - Joanna Domagalska |
Osoba, która odpowiada za treść: | GOŚ.IV - Joanna Domagalska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Inf.-Dariusz Dańczyszyn |
Data wytworzenia informacji: | 2017-07-11 17:00:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2017-07-13 12:44:05 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-07-13 13:12:57 |