OGŁOSZENIE
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Działając zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie – ( Dz. U. nr 96, poz. 873 z późn. zmianami ) informuję o ogłoszeniu otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji działalności na rzecz rozwoju kultury fizycznej, sportu i rekreacji na rok 2008
1. Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania- ogółem: 80.000 zł.
(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), w formie dotacji.
Dopuszcza się składanie ofert na n/w zadanie:
- Organizowanie zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w zakresie piłki nożnej- 80.000 zł
2. Termin i warunki realizacji zadania : Zadanie objęte konkursem powinno być zrealizowane na terenie gminy i miasta Susz, do końca roku budżetowego, tj. 2008r., w które zaangażowani będą mieszkańcy i kluby sportowe działające
w naszej gminie.
Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie na
wykonywanie zadania publicznego.
3. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem "Dotacja na wykonanie zadań własnych gminy, zlecanych do realizacji podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych" w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu, ul. Wybickiego 6, pok. 101 do dnia 12.04.2008r. do godziny 10:00.
Wzór oferty w formie opublikowanej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005r.( Dz. U. nr 264, poz. 2207) jest dostępny do pobrania w Urzędzie Gminy i Miasta w Suszu, pok.110.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.04.2007r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta
w Suszu, ul. Wybickiego 6, pok. nr 1. Podstawowe kryteria stosowane przy rozpatrywaniu ofert określa art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie ( Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.)
Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z podmiotami jest Pani Monika Goik, pok. 110.
Susz, dnia 13.03.2008r.
Z-ca Burmistrza Gminy i Miasta Susz
Andrzej Dawid