logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         plus Przetargi 2007
         plus PRZETARGI 2008
         plus PRZETARGI 2009
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         minus PRZETARGI 2012
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus I przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            plus I Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Zapytanie ofertowe
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
         plus PRZETARGI 2013
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Susz, dnia 30.07.2012 r.
Ni R. III. 6840.8.2012    

O G Ł O S Z E N I E
      
                    Burmistrz Susza działając na podstawie art. 38 i 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( jednolity tekst Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z § 3 ust. 1 ; § 6 ust. 1 i § 11 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2108 z późniejszymi zmianami ),  
ogłasza I przetarg    ustny   nieograniczony
na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości rolnej pochodzącej z zasobu mienia komunalnego, położonej w miejscowości BABIĘTY WIELKIE gmina Susz, przeznaczonej do dalszego użytkowania jako grunt rolny, na rzecz osób fizycznych i prawnych.
 
Przedmiotem sprzedaży jest nieruchomość rolna, określona w wykazie podanym do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w dniu 08.06.2012 r. nr NiR.III.6840.9.2012 r.
  
Położenie
nieruchomości
Nieruchomość
składająca się z
działek gruntu
oznaczonych nr
Pow.
m2
Cena
wywoławcza
za nieruchomość
w zł.
Należne
wadium
    w zł.
 
Minimalna
wysokość
postąpienia
w zł
Koszty przygotowania nieruchomości do
sprzedaży w zł
 
Babięty Wielkie
gm. Susz
 
          73/6,
73/7
 7583
972
6.000,00  
600,00
 60,00 
 365,70
 Cena sprzedaży nieruchomości rolnej zwolniona jest z podatku od towarów i usług.
 
1. Teren obejmujący w/w nieruchomość, nie posiada obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W polityce przestrzennej Gminy Susz określonej w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Susz, uchwalonym przez Radę Miejską w Suszu uchwałą Nr XVI/281/2010 z dnia 09 września 2010 r. stanowi element strefy rolno-przyrodniczą, tereny użytkowane rolniczo. Nieruchomość zgodnie z wypisem z rejestru gruntów stanowi grunty rolne.
2.  W/w nieruchomość przeznaczona jest do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego   na cele rolne.
3.   Opis nieruchomości gruntowej :   Niezabudowana nieruchomość rolna składająca się z działek gruntu oznaczonych Nr 73/6 i 73/7 o łącznej pow. 0,8555 ha położona jest w obrębie Babięty Wielkie gm. Susz w terenie gdzie nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Z uwagi na zapis w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, obszar strefy rolno-przyrodniczej, nie dopuszcza się innego zagospodarowania niż rolnicze. Kształt nieruchomości o granicach nieregularnych. Grunt ten jest mocno zdewastowany poprzez wydobywanie piasku. Powstały głębokie wykopy wypełnione wodami opadowymi oraz w części grunt zakrzewiony. Teren wymaga przeprowadzenia rekultywacji. Działki położone są przy drodze o nawierzchni asfaltowej w pobliżu siedlisk rolniczych. Właścicielem gruntu jest Gmina Susz. W ewidencji gruntów i budynków, nieruchomość ta jest oznaczona jako działki gruntu Nr 73/6 o pow. 0,7583 ha i Nr 73/7 o pow. 0,0972 ha z obrębu Nr 2 Babięty Wielkie, opis użytku – N o pow. 0,7583 ha ; RVI o pow. 0,0972 ha.
  
4. Dla w/w nieruchomości w Sądzie Rejonowym w Iławie Wydział V Ksiąg Wieczystych  prowadzona jest księga wieczysta KW Nr EL1I/00035699/7, wolna od długów i obciążeń..
 
5.   Przetarg odbędzie się   w dniu 12 września 2012 r.  o godz. 1000  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suszu, ul. J. Wybickiego 6 - sala nr 1 ( parter ).
6. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które wpłacą wadium na rzecz Gminy Susz w gotówce w wysokości wyżej wymienionej w terminie do dnia 07.09.2012 r. w kasie urzędu ( do godz. 1400 lub na rachunek Urzędu Miejskiego w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000  0030 w BS w Suszu i przedłożą dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. Warunek wniesienia wadium na rachunek bankowy będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym Urzędu Miejskiego w Suszu najpóźniej w dniu 07.09.2012 r. Nie wpłacenie wadium w terminie i formie podanej w ogłoszeniu uniemożliwi udział w przetargu. Przy wpłacaniu wadium należy podać nr nieruchomości i położenie.          
W imieniu osoby fizycznej i prawnej może występować osoba na podstawie prawnego pisemnego upoważnienia.
7.    Wadium :
1. wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet  
     ceny nabycia nieruchomości,
  1. zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 1 jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio :                                                  
     a) odwołania przetargu;
           b) zamknięcia przetargu;
           c) unieważnienia przetargu:
           d) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
8. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
9. Wysokość postąpienia nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
10.   Nabywca działki zobowiązany jest do zapłacenia wylicytowanej ceny działki ( z zaliczeniem wadium ) oraz kosztów przygotowania działki do sprzedaży najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej na rachunek Urzędu Miejskiego w Suszu nr 39 8320 0005 0000 0114 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Suszu lub w kasie urzędu.
11. W przypadku nie przystąpienia do aktu notarialnego za nieusprawiedliwioną przyczyną leżącą po stronie kandydata na nabywcę w oznaczonym miejscu i terminie, organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy a wpłacone wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Susz.
12. Koszty związane z czynnościami notarialnymi i wpisu do księgi wieczystej ponosi nabywca.
13. W przypadku zaistnienia uzasadnionej przyczyny przetarg może być odwołany.
14. Uczestnik przetargu ma prawo wnieść skargę w terminie 7 dni od zamknięcia przetargu na       czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego przetargu za pośrednictwem Burmistrza Susza.
15. Nieruchomość zostanie sprzedana w trybie przepisów wymienionej na wstępie ustawy oraz w trybie ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 roku o kształtowaniu ustroju rolnego ( Dz. U. z 2003 r, Nr 64, poz. 592 ).
16. Szczegółowych informacji udziela Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suszu - pokój nr 208, tel. 55 2786 015 wew. 33 lub 31.     
 
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
Opracowała :
Krystyna Rospierska
Tel.552786015 wew.33

Ilość odwiedzin: 8084
Nazwa dokumentu: Przetarg ustny nieograniczony
Skrócony opis: NiR.III.6840.8.2012 - Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości rolnej w m. Babięty Wielkie. Data przetargu 12.09.2012 g.10:00.
Osoba, która wytworzyła informację: NiR.III - Krystyna Rospierska
Osoba, która odpowiada za treść: NiR.III - Krystyna Rospierska
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2012-07-30 14:30:00
Data udostępnienia informacji: 2012-07-31 13:26:17
Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-29 13:17:07

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner