logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         plus Przetargi 2007
         plus PRZETARGI 2008
         plus PRZETARGI 2009
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         minus PRZETARGI 2012
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus I przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            plus I Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Zapytanie ofertowe
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
         plus PRZETARGI 2013
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Susz, dnia 24 kwietnia 2012r.                                                                               
NiR.II.7125.2.2012 
OGŁOSZENIE
 
Burmistrz Susza działając na podstawie art. 37 ust.1, art. 38 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami  (tekst jedn.- Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 6 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (tekst jedn. - Dz. U. z 2004. Nr 207, poz. 2108 ze zm.) 
 
OGŁASZA
 
I PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY    
 
1. Na sprzedaż lokalu mieszkalnego Nr 2 o pow. uż. 46,23 m2 składającego się z 2 pokoi, kuchni, łazienki i przedpokoju usytuowanego na parterze budynku mieszkalnego wraz z prawem do swobodnego korzystania z piwnicy, położonego w Suszu przy ul. Św. Floriana Nr 5. Lokal mieszkalny wyposażony jest w instalację elektryczną (oświetleniową), sieć wodociągowo-kanalizacyjną i gazową. Ogrzewanie lokalu – piece kaflowe tylko w pokojach. Przeznaczony do dalszego użytkowania jako lokal mieszkalny.
Forma władania nieruchomością po sprzedaży – udział wynoszący 1/5 części w częściach wspólnych budynków i innych urządzeniach, które nie służą do wyłącznego użytku poszczególnych właścicieli lokali i takim samym udziałem w użytkowaniu wieczystym działki Nr 58/1 o pow. 131 m².
Forma sprzedaży: Lokal mieszkalny podlega sprzedaży na własność, natomiast udział w 1/5 częściw działce Nr 58/1 o pow. 131 m2 podlega oddaniu w użytkowanie wieczyste, w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.
 
2. Cena wywoławcza nieruchomości ogółem wynosi:  68.876,00 zł
 w tym:
    - cena lokalu mieszkalnego                               : 67.610,00 zł – zwol. z podatku VAT     
    - cena udziału 1/5 części w działce gruntu
 Nr 58/1 oddanej w użytkowanie wieczyste          : 1.266,00 zł + podatek 23% VAT
 
3. Pierwsza wpłata za grunt oddawany w użytkowanie wieczyste na cele mieszkalne wynosi 20% ceny gruntu uzyskanej w drodze przetargu, od której to ceny naliczony będzie podatek VAT i płatna jest przed zawarciem umowy notarialnej. Opłata roczna za użytkowanie wieczyste gruntu na cele mieszkalne wynosi 1% ceny gruntu uzyskanej w drodze przetargu, od której to ceny naliczony będzie podatek VAT, płatna do dnia 31 marca każdego roku przez okres trwania użytkowania wieczystego. Opłata roczna może ulec podwyższeniu w czasie trwania użytkowania wieczystego na skutek zmiany wartości gruntu w okresach nie krótszych niż 1 rok.
 
4. P r z e t a r g odbędzie się w dniu 29 maja 2012 roku o godz. 10 00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suszu, ul. J. Wybickiego 6 - sala Nr 1 (parter).
 
5. Przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego: Zgodnie z zaświadczeniem wydanym przez Urząd Miejski w Suszu (znak: Ua.6727.52.2012 z dnia 01.03.2012r.) gmina Susz nie posiada obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na działkę nr 58/1 położoną o obrębie 2 miasta Susz. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Susz, uchwalonym przez Radę Miejską w Suszu uchwałą Nr XLVI/281/2010 z dnia 9 września 2010r. stanowi strefę Imu zabudowy mieszkaniowo usługowej, budynek mieszkalny wielorodzinny nr 5 zlokalizowany na dz. nr 58/1 objęty jest wpisem do gminnej ewidencji zabytków. W/w teren objęty jest wpisem do gminnej ewidencji zabytków. Przeznaczenie - do dalszego użytkowania jako lokal mieszkalny.
 
6. Dla nieruchomości prowadzona jest Księga Wieczysta: KW EL1I/00035590/3 przez Sąd Rejonowy w Iławie Wydział Ksiąg Wieczystych, wolna od długów i obciążeń.
 
7. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które wpłacą  wadium na rzecz Gminy Susz w gotówce w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. kwotę – 6.900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 23 maja 2012 r. w kasie urzędu ( do godz.1400) lub na rachunek Urzędu Miejskiego w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 w BS w Suszu i przedłożą dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. Warunek wniesienia wadium na rachunek bankowy będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym Urzędu Miejskiego w Suszu najpóźniej w dniu 23 maja 2012r. Nie wpłacenie wadium w terminie i formie podanej w ogłoszeniu uniemożliwi udział w przetargu. Przy wpłaceniu wadium należy podać nr nieruchomości i położenie.
W imieniu osoby prawnej może występować osoba na podstawie prawnego pisemnego upoważnienia.
8. Wadium:
    1. wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na
       poczet ceny nabycia nieruchomości,
2. zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu z zastrzeżeniem pkt.8 ppkt 1, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio:
    a/ odwołania przetargu;
    b/ zamknięcia przetargu;
    c/ unieważnienia przetargu;
     d/ zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
 
9. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
10. Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym jeżeli żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje ceny wyższej od wywoławczej.
11.Wysokość przebicia nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych to jest – 690,00 zł.
 
12. Nabywca zobowiązany jest do zapłacenia wylicytowanej ceny za nieruchomość lokalową wraz z przynależnymi pomieszczeniami i udziałem w gruncie ( z zaliczeniem wadium), należnego podatku VAT oraz kosztów przygotowania nieruchomości do sprzedaży najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej na rachunek Urzędu Miejskiego w Suszu nr 39 8320 0005 0000 0114 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Suszu.
 
13. W przypadku nie przystąpienia do aktu notarialnego za nieusprawiedliwioną przyczyną leżącą po stronie kandydata na nabywcę w oznaczonym miejscu i terminie organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium ulegnie przepadkowi na rzecz Gminy Susz.
 
14. Koszty związane z przygotowaniem lokalu i gruntu do sprzedaży pokrywa nabywca w kwocie – 301,05 zł, płatne najpóźniej na dzień przed zawarciem umowy notarialnej.
 
15. Koszty związane z czynnościami notarialnymi i wpisu do księgi wieczystej ponosi nabywca.
 
16. W przypadku zaistnienia uzasadnionej przyczyny przetarg może być odwołany.
 
17. Uczestnik przetargu ma prawo wnieść skargę w terminie 7 dni od dnia zamknięcia przetargu na czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego przetargu za pośrednictwem Burmistrza Susza.
 
18. Przy zakupie nieruchomości przez osobę będącą cudzoziemcem (tekst jedn. - Dz. U. z 2004r. Nr 167 poz. 1758 ze zm.) wymagane jest stosowne zezwolenie wynikające z przepisów tej ustawy.
 
19. Nieruchomość można będzie oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Suszu - pokój Nr 208 ( II piętro).
 
20.Nabywca lokalu zobowiązany jest do użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem i utrzymania w należytym stanie oraz ponosić będzie opłaty z tytułu eksploatacji i remontów w wysokości ustalonej przez zarządcę nieruchomości.
 
21. Szczegółowych informacji udziela Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suszu - pokój Nr 208 lub tel. kier.(55) 278-60-15 wew. 33 lub 31.
 
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
Opracowała:
Agnieszka Suszyńska
Tel. /55/278-60-15 wew. 33
                                                        

Ilość odwiedzin: 9469
Nazwa dokumentu: Przetarg ustny nieograniczony
Skrócony opis: NiR.II.7125.2.2012 - przetarg na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Suszu przy ul. Św. Floriana Nr 5 m. 2. Data przetargu 29.05.2012 r. Wadium do dnia 23.05.2012.
Osoba, która wytworzyła informację: NiR.II. - Agnieszka Suszyńska
Osoba, która odpowiada za treść: NiR.II. - Agnieszka Suszyńska
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2012-04-24 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2012-04-24 14:42:22
Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-11 11:36:50

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner