logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         plus Przetargi 2007
         plus PRZETARGI 2008
         plus PRZETARGI 2009
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         plus PRZETARGI 2012
         minus PRZETARGI 2013
            minus Przetarg ograniczony
            minus I przetarg ustny nieograniczony
            minus II przetarg ustny nieograniczony
            minus I przetarg ustny ograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus II przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Susz,  17.01.2013
Ni R. III. 6840.1.2013
O G Ł O S Z E N I E
      
   Burmistrz Susza działając na podstawie art. 37 ust. 1, art. 38 i 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami  ( jednolity tekst Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami ) oraz  zgodnie z § 3 ust. 1 ; § 15 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2108 z późniejszymi zmianami ),
 
ogłasza I przetarg    ustny    ograniczony
na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości położonej w Suszu przy ul. Prabuckiej,
przeznaczonej do sprzedaży pod budowę parkingu i placu manewrowego,
 na rzecz właścicieli nieruchomości przyległych.
 
Przedmiotem przetargu jest niezabudowana nieruchomość określona w wykazie podanym do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w dniu 22.11.2012 r. - nr NiR.III.6840.21.2012.
Położenie
nieruchomości
Nieruchomość składająca się z działek
gruntu nr
Pow.
m2
Cena
wywoławcza
w zł.
 
Należne
wadium
w zł.
 
Wysokość
przebicia
w zł
Koszty przygotowania działki do zbycia
w zł
Susz, ul. Prabucka
291/4; 293/8
1642
152.805,00
15. 300,00
1.530,00   
 
1.496,56
 
Do ustalonej w wyniku przetargu ceny sprzedaży działki gruntu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami),  zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23 %.
 
  1. Teren obejmujący w/w nieruchomość, nie posiada obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W/w teren w polityce przestrzennej gminy Susz określonej w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Susz, uchwalonym przez Radę Miejską w Suszu uchwałą Nr XXI/165/2012 z dnia 25 października 2012 r. stanowi strefę zabudowy mieszkaniowej i usługowej. Burmistrz Susza decyzją Nr 42/2012 ( znak - Ua.6730.42.2012) z dnia 24.09.2012 r. ustalił warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie parkingu i placu manewrowego, na działkach nr : 291/4 i 293/8, obręb 1 m. Susz.
  2. Nieruchomość przeznaczona jest do sprzedaży w drodze przetargu ustnego ograniczonego pod budowę parkingu i placu manewrowego. W przetargu mogą brać udział właściciele nieruchomości bezpośrednio przyległych do działek nr 291/4 i 293/8, położonych w Suszu przy ul. Prabuckiej. Zbywana nieruchomość nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej, dlatego też została przeznaczona do sprzedaży w drodze przetargu ograniczonego dla właścicieli nieruchomości przyległych, które posiadają dostęp do drogi publicznej.
  3. W rejestrze ewidencji gruntów powyższa nieruchomość oznaczona jest jako :
    - działka Nr 291/4 o pow.0,0654 ha, ”RIVa” z obr. Nr 1 m. Susz, KW Nr EL1I/00035701/5 SR Iława,
    - działka Nr 293/8 o pow. 0,0988 ha, RIVa” z obr. Nr 1 m. Susz, KW Nr EL1I/00033669/4 SR Iława,
    Właścicielem działek jest Gmina Susz.
  4. W/w nieruchomość jest niezabudowana, ma kształt foremny, zbliżony do prostokąta, położona na zapleczu zabudowy mieszkaniowej i usługowo-handlowej. Zbywana nieruchomość nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej, dlatego też została przeznaczona do sprzedaży w drodze przetargu ograniczonego dla właścicieli nieruchomości przyległych, które posiadają dostęp do drogi publicznej. Powyższa nieruchomość położona jest w terenach uzbrojonych w sieć elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, telekomunikacyjną.
  5. Ustala się termin zakończenia budowy parkingu w terminie 2-ch lat, licząc od dnia zawarcia umowy notarialnej. W przypadku niedotrzymania przez nabywcę terminu budowy parkingu, ustala się kary umowne w wysokości 10% ceny gruntu uzyskanej w drodze przetargu za każdy następny rozpoczęty rok kalendarzowy niezachowania terminu.
  6. Dla powyższej nieruchomości w Sądzie Rejonowym w Iławie w V Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzone są księgi wieczyste KW NR EL1I/00035701/5 i EL1I/00033669/4, wolne od długów i obciążeń.
  7. Przetarg odbędzie się  w dniu 22 lutego 2013 r. o godzinie 1000 w Urzędzie Miejskim w Suszu, ul. J. Wybickiego 6 - sala nr 1 ( parter ).
  8. Oferenci spełniający warunek posiadania przyległej nieruchomości zamierzający przystąpić do przetargu winni zgłosić swoje uczestnictwo w przetargu najpóźniej do dnia 20 lutego 2013 r.  w Urzędzie Miejskim w Suszu – pokój Nr 208 ( II piętro).
  9. Lista osób zakwalifikowanych do przetargu przez komisję przetargową zostanie wywieszona do publicznej wiadomości w dniu 21 lutego 2013 r.
  10. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium na rzecz Gminy Susz w gotówce w wysokości wyżej wymienionej w terminie do dnia 18 lutego 2013 roku w kasie urzędu(do godz.1400lub na rachunek Urzędu Miejskiego w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 prowadzony przez BS w Suszu i przedłożą dowód wpłaty wadium Komisji Przetargowej. Warunek wniesienia wadium na rachunek bankowy będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym Urzędu Miejskiego w Suszu najpóźniej w dniu 18 lutego 2013 r. Nie wpłacenie wadium w terminie i formie podanej w ogłoszeniu uniemożliwi udział w przetargu. Przy wpłacaniu wadium należy podać nr nieruchomości i położenie.
    W imieniu osoby fizycznej i prawnej, może występować osoba na podstawie prawnego pisemnego upoważnienia.
  11.  Wadium :
    1. wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości,
    2. zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu z zastrzeżeniem pkt 10 ppkt 1 jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio :
    a) odwołania przetargu;
    b) zamknięcia przetargu;
    c) unieważnienia przetargu:
    d) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
  12. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
  13. Wysokość przebicia nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
  14. Nabywca działki zobowiązany jest do zapłacenia wylicytowanej ceny działki ( z zaliczeniem wadium), podatku VAT oraz kosztów przygotowania działki do sprzedaży najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej na rachunek Urzędu Miejskiego w Suszu nr 92 8320 0005 0000 0114 2000 0220 prowadzony przez BS w Suszu lub w kasie urzędu.
  15. W przypadku nie przystąpienia do aktu notarialnego za nieusprawiedliwioną przyczyną leżącą po stronie kandydata na nabywcę w oznaczonym miejscu i terminie, organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy a wpłacone wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Susz.
  16. Koszty związane z czynnościami notarialnymi i wpisu do księgi wieczystej ponosi nabywający.
  17. W przypadku zaistnienia uzasadnionej przyczyny przetarg może być odwołany. 
  18. Uczestnik przetargu ma prawo wnieść skargę w terminie7 dni od zamknięcia przetargu na czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego przetargu za pośrednictwem Burmistrza Susza.
Szczegółowych informacji udziela Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suszu
- pokój nr 208, tel. 55 2786 015 lub 55 2786 221 wew. 33 lub 31.
 
 
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
 
Opracowała :
Krystyna Rospierska
Tel.055 2785 015 wew.33

Ilość odwiedzin: 9528
Nazwa dokumentu: I przetarg ustny ograniczony
Skrócony opis: NiR.III.6840.1.2013 sprzedaż niezabudowanej nieruchomości położonej w Suszu przy ul. Prabuckiej. Wadium do 18.02.2013 r.; przetarg 20 lutego 2013 r.
Osoba, która wytworzyła informację: NiR.III.Krystyna Rospierska
Osoba, która odpowiada za treść: NiR.III.Krystyna Rospierska
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2013-01-17 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2013-01-18 07:43:29
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-29 11:58:39

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner