OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Susz: Zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu ul. Piastowska
I: ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Gmina i Miasto Susz,
do kontaktów: Zdzisław Tur, ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 055 2786015, fax 055 2786222,
e-mail: susz@susz.pl.
2. Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.susz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
3. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu ul. Piastowska.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, dostawy
3. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Susz, ul. Piastowska.
4. Określenie przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu ul. Piastowska :
1)Wykonanie zagospodarowania terenu: ukształtowanie, (dojazdy, place, parkingi, ciągi piesze z kostki betonowej typ ,, polbruk), osłona śmietnika, nawiezienie humusu.
2)Dostawa sprzętu wraz z montażem sprzętu wymagającego montażu: trybuny składane, kosze główne do koszykówki 2 szt., tablica wyników, elementy wyposażenia siłowni, sprzęt ruchomy.
3)Wykonanie nagłośnienia sali sportowej.
5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego - załączniki do pobrania i wypełnienia poniżej.
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
8. Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Sala sportowa 31m x 45m x 13m wys., pow. użytkowa 3526,69 m2, kubatura 28000 m3
9. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt. 1, i 4. Łączny potencjał oceniany będzie wyłącznie w przypadku warunków, o których mowa w pkt 2 i 3.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu. Ocena punktowa:
a/ za wykonanie zagospodarowania terenu z potwierdzeniem należytego wykonania:
- wykonanie w okresie ostatnich 5 lat jako główny wykonawca co najmniej 3 zadań - każde zadanie o pow. ponad 2000 m2 (dojazdy, place, parkingi, ciągi piesze z kostki betonowej typ ,, polbruk) - łącznie 60 pkt.
- za każde dodatkowe zadanie o powierzchni powyżej 500 m2 - 4 pkt.
b/ za każdą dostawę sprzętu z potwierdzeniem należytego wykonania - 1pkt
c/ za każde wykonanie nagłośnienia z potwierdzeniem należytego wykonania - 1pkt
Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, dla każdego zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia II.1.5), którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali największą liczbę punktów . W przypadku, gdy kilku wykonawców zostanie sklasyfikowanych na pozycji nr 5 Zamawiający zastosuje do tych wykonawców dodatkową kwalifikację - wartość robót i dostaw. Zakwalifikowany będzie wykonawca, którego suma wartości robót i dostaw spełniających wymagania Zamawiającego będzie największa. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty wymienione w punktach 1-3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
4.Wykaz robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich powierzchni (,, polbruk), wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy
5.Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy
6.Wykaz wykonanych nagłośnień sal z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy
7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty, dostawy wymienione w pkt 4,5,6 zostały zrealizowane należycie.
8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności.
9.Dokumenty potwierdzające że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia - dot. robót budowlanych.
10. Zaświadczenia o przynależności wymienionych w wykazie osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - dot. robót budowlanych.
11. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lat na wykonany przedmiot umowy, oprócz sprzętu ruchomego - zgodnie kartą gwarancją dostarczoną przez wykonawcę.
12. Dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców).
13. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty określone w punktach 4 -12 muszą być złożone przez tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku bądź łącznie dotyczyć wszystkich Wykonawców.
14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
15. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). -pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
IV: PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
2. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5
3. Kryteria oceny ofert
1) Kryteria oceny wniosków: jak w pkt III.2.3)
4. Informacje administracyjne
1) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 10:00.
2) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
a)musi być sporządzony w języku polskim,
b)musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz,
c)upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku.,
Dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
WNIOSEK O DOPUSZCENIE UDZIAŁU W POSTEPOWANIU NALEZY ZŁOŻYĆ Z ZAPIECZĘTOWANEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM
"ZAGOSPODAROWANIE TERENU I ELEMENTY WYPOSAŻENIA DLA BUDOWY CENTRUM SPORTU I REKREACJI W SUSZU" .
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie terenu.
1) Krótki opis: Wykonanie zagospodarowania terenu wokól Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91.
3) Wielkość lub zakres: Wykonanie zagospodarowania terenu: ukształtowanie, (dojazdy, place, parkingi, ciągi piesze z kostki betonowej typ polbruk), osłona śmietnika, nawiezienie humusu..
4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6) Informacje dodatkowe: Wadium 6000,00 PLN
CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wyposażenie sali.
1) Krótki opis: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.10.00, 36.40.00.00.
3) Wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu wraz z montażem sprzętu wymagającego montażu: trybuny składane, kosze główne do koszykówki 2 szt., tablica wyników, elementy wyposażenia siłowni, sprzęt ruchomy..
4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6) Informacje dodatkowe: Wadium 3000,00 PLN
CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Nagłośnienie sali.
1) Krótki opis: Wykonanie nagłośnienia Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00.
3) Wielkość lub zakres: Wykonanie nagłośnienia sali sportowej o wym. 31mx45mx13m wys. - dobór, dostawa i nontaż sprzętu nagłaśniającego..
4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6) Informacje dodatkowe: Wadium 600,00 PLN
Susz dnia 12.03.2007
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz Jan Sadowski
|