Nr sprawy Inw.271.3.2011
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U z 2010 r. Nr 113, poz.759)
1. Zamawiający:
Gmina i Miasto Susz
Adres: 14-240 Susz ul. Józefa Wybickiego 6
województwo: Warmińsko – Mazurskie, powiat: Iława
internet: http://www.susz.pl e-mail: susz@susz.pl
tel. /0-55/ 278-60-15 fax 278-62-22
2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko: Zdzisław Tur telefon: (0-55) 278-60-15 wew.29
b) e-mail: inwestycje@susz.pl
c) nr lokalu: pokój 111
d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 800-1200
3. Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego art.39-46 o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759)- roboty budowlane oraz przepisów wykonawczych i ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
a) formularz można odebrać:
- osobiście w siedzibie zamawiającego pokój 111c
- strona internetowa na której znajduje się SIWZ – http://bip.susz.sisco.info/
5. Przedmiot zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu MOJE BOISKO – ORLIK 2012 w Suszu
Inwestycja będzie współfinansowana z Ministerstwa Sportu, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w ramach Programu MOJE BOISKO – ORLIK 2012.
b/ Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV – 45.21.22.21-1
c/ Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ
6. Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
8. Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia:
z dniem protokólarnego przekazania terenu robót Wykonawcy
Termin zakończenia; nie później niż 3 miesiące od protokólarnego przekazania terenu robót Wykonawcy
9. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki podane w SIWZ.
Dodatkowe informacje:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
- koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub
- z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
- nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub
- wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub
- opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub
- innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub
- koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
c) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, kierownika budowy i inspektora nadzoru podczas realizacji przedmiotu umowy. Zmian którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę i Zamawiającego na piśmie. Strony zaakceptują w terminie 7 dni od daty przedłożonych propozycji i wyłącznie ,gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowienia SIWZ( dotyczy kierownika budowy).
d) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 lit.b strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
10. Wadium przetargowe: 15 000 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych
11. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie ( w %):
- cena ( koszt) 100 %
12. Miejsce i termin składania ofert:
- miejsce składania: siedziba zamawiającego – pokój 102
- termin składania do: 30.05.2011 r. godz. 900
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
- siedziba zamawiającego ( nr lokalu): 1
- termin otwarcia: 30.05.2011 r. godz. 1000
14. Termin związania ofert – 30 dni.
15. Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupu.
17. Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych.
Susz dnia 13.05.2011 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Krzysztof Pietrzykowski
|