logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         plus Przetargi 2007
         minus PRZETARGI 2008
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus I przetarg ustny nieograniczony
            plus I przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ofertowy na wynajem pomieszczeń
            plus VI Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
               minus Informacja o wynikach przetargu
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczopny
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczopny
            plus Przetarg ustny nieograniczopny
            plus IV przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony - odwołany
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetrag ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
         plus PRZETARGI 2009
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         plus PRZETARGI 2012
         plus PRZETARGI 2013
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. Informacja o wynikach przetargu
Sprzedaż nieruchomości rolnej niezabudowanej, we wsi Żakowice, dwóch działek Nr 60/1 i 60/2 o łącznej pow. 0,5424 ha , przeznaczonej do dalszego użytkowania jako grunt rolny.

O G Ł O S Z E N I E
      
        Burmistrz Gminy i Miasta Susz działając na podstawie art. 38 i 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( jednolity tekst Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm. ) oraz zgodnie z § 3 ust. 1 ; § 6 ust. 1 i § 11 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2108 )                              
 
ogłasza I przetarg    ustny    nieograniczony
 
na sprzedaż nieruchomości rolnej niezabudowanej, oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu wsi Żakowice, składającej się z dwóch działek Nr 60/1 i 60/2 o łącznej pow. 0,5424 ha , przeznaczonej do dalszego użytkowania jako grunt rolny,
na rzecz osób fizycznych i prawnych.
Przedmiotem sprzedaży jest nieruchomość rolna, określona w wykazie do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w dniu 07.02.2008 r. - nr NiR.III – 72241-9/08.
 
Położenie
działki
 
Nieruchomość 
nr
Pow.
m2
Cena
wywoławcza
w zł.
Należne
wadium
    w zł.
 
Wysokość
przebicia
     w zł
Koszty przygotow. działki do
sprzedaży
 
Żakowice
   gm. Susz
 
60/1,
60/2
5424
 3.460,00
350,00
40,00 
1.132,00
Cena sprzedaży nieruchomości rolnej zwolniona jest z podatku od towarów i usług.
 
1. Przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego : Teren obejmujący działki Nr 60/1 i 60/2 położony w obrębie Żakowice, nie posiada obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W polityce przestrzennej Gminy Susz określonej w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Susz, uchwalonym przez Radę Miejską w Suszu uchwałą Nr XVI/151/2000 z dnia 15 czerwca 2000 r. stanowi element strefy rolnej.
2. Opis nieruchomości gruntowej : Nieruchomość rolna niezabudowana, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków jako działka Nr 60/1 o pow. 0,3424 w klasie RIVa -0,3229 i PsIV 0,0195 ha oraz działka 60/2 o pow. 0,2000 ha  w klasie RIVa – 0,2000 ha z obrębu Nr 38 Żakowice. Nieruchomość oddalona jest od Gminy Susz około 12 km. . Dojazd do pól drogą asfaltową.
3. Przeznaczenie - do sprzedaży do dalszego użytkowania jako grunt rolny.
4. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta KW Nr EL1I/00038509/0 przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Iławie, wolna od długów i obciążeń.
 
 5 Przetarg odbędzie się  w dniu 07 maja 2008 roku   o godzinie 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Suszu, ul. J. Wybickiego 6 - sala nr 1 ( parter ).
 
6. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które są obywatelami Rzeczpospolitej Polski a w przypadku cudzoziemców posiadają zezwolenie na nabycie nieruchomości na terenie Polski wydane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji chyba, że na mocy odrębnych przepisów z uzyskania takiego zezwolenia są zwolnieni oraz jeżeli wpłacą wadium na rzecz Gminy i Miasta Susz    w gotówce w wysokości wyżej wymienionej w terminie do dnia
29 kwietnia 2008 roku w kasie urzędu ( do godz. 13:30lub na rachunek w BS w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 (data wpływu na rachunek Gminy – 29.04.2008 r. ) i przedłożą dowód wpłaty wadium Komisji Przetargowej.             
W   imieniu   osoby prawnej   może występować   osoba   na podstawie prawnego         pisemnego upoważnienia.
7. Wadium :
  1. wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości,
  2. zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 1 jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio :                                               
    a) odwołania przetargu;
    b) zamknięcia przetargu;
    c) unieważnienia przetargu:
    d) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

8. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
9. Wysokość przebicia nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
10. Nabywca działki zobowiązany jest do zapłacenia wylicytowanej ceny działki (z         zaliczeniem wadium), podatku VAT oraz kosztów przygotowania działki do sprzedaży najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej na rachunek Urzędu Gminy i Miasta Susz nr 39 8320 0005 0000 0114 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Suszu lub w kasie urzędu.
11. W przypadku nie przystąpienia do aktu notarialnego za nieusprawiedliwioną przyczyną leżącą po stronie kandydata na nabywcę w oznaczonym miejscu i terminie, organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy a wpłacone wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy i Miasta Susz.
12. Koszty związane z czynnościami notarialnymi i wpisu do księgi wieczystej ponosi nabywca.
13. W przypadku zaistnienia uzasadnionej przyczyny przetarg może być odwołany.
14. Uczestnik przetargu ma prawo wnieść skargę w terminie 7 dni od zamknięcia przetargu na  czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego przetargu za pośrednictwem burmistrza Gminy i Miasta Susz.
15. Nieruchomość zostanie sprzedana w trybie przepisów wymienionej na wstępie ustawy oraz w trybie ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 roku o kształtowaniu ustroju rolnego ( Dz, U. z 2003 r, Nr 64, poz. 592 ).
16. Urząd Gminy i Miasta w Suszu informuje, że w przypadku sprzedaży nieruchomości objętej przedmiotowym przetargiem może zachodzić konieczność zawarcia warunkowej umowy sprzedaży, zgodnie z ustawą z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego ( Dz. U. z 2003, Nr 64 poz. 592 ).
17. Szczegółowych informacji udziela Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Gminy i Miasta w Suszu - pokój nr 208, tel. (055) 278-60-15 wew. 33 lub 31.

Opracował :K.R.
 
Susz dnia 31.03.2008 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski

Ilość odwiedzin: 9643
Nazwa dokumentu: NiR.III.72241–26/08 - rozstrzyg dnia 7 maja 2008r. - wadium do dnia 29 kwietnia 2008r.
Skrócony opis: Sprzedaż nieruchomości rolnej niezabudowanej, we wsi Żakowice, dwóch działek Nr 60/1 i 60/2 o łącznej pow. 0,5424 ha , przeznaczonej do dalszego użytkowania jako grunt rolny.
Osoba, która wytworzyła informację: NiR.III
Osoba, która odpowiada za treść: NiR.III
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2008-03-31 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2008-04-01 12:20:31
Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-09 06:56:41

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner