logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         minus Przetargi 2007
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus II Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            minus Przetarg ograniczony - wnioski o dopuszczenie do postępowania
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus II Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            minus III Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus Przetarg nieograniczony o wartości do 60.000
            plus II Przetarg ustny nieograniczony
            plus III Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus IV Przetarg ustny nieograniczony
            plus IV Przetarg ustny nieograniczony
            plus III Przetarg ustny nieograniczony
            minus Unieważniony - Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            plus V Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg na usługę bankową
         plus PRZETARGI 2008
         plus PRZETARGI 2009
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         plus PRZETARGI 2012
         plus PRZETARGI 2013
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Susz: Zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu ul. Piastowska

I: ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Gmina i Miasto Susz,
do kontaktów: Zdzisław Tur, ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 055 2786015, fax 055 2786222,
e-mail: susz@susz.pl.

2. Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.susz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

3. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu ul. Piastowska.

2. Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane, dostawy

3. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Susz, ul. Piastowska.

4. Określenie przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu  ul. Piastowska :

CZĘŚĆ Nr 1: Wykonanie zagospodarowania terenu: ukształtowanie, (dojazdy, place, parkingi, ciągi piesze z kostki betonowej typ ,, polbruk), osłona śmietnika, nawiezienie humusu.

CZĘŚĆ Nr 2: Dostawa sprzętu wraz z montażem sprzętu wymagającego montażu: trybuny składane, kosze główne do koszykówki 2 szt., tablica wyników, elementy wyposażenia siłowni, sprzęt ruchomy.

CZĘŚĆ Nr 3: Wykonanie nagłośnienia sali sportowej.

5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego - załączniki do pobrania i wypełnienia poniżej.

6.  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.

7.  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

8.  Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Sala sportowa 31m x 45m x 13m wys., pow. użytkowa 3526,69 m2, kubatura 28000 m3

9.  Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: O  zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia;

2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt. 1,  i 4. Łączny potencjał oceniany będzie wyłącznie w przypadku warunków, o których mowa w pkt 2 i 3.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu. Ocena punktowa:

a/ za  wykonanie zagospodarowania terenu z potwierdzeniem należytego wykonania:

- wykonanie w okresie ostatnich 5 lat jako główny wykonawca co najmniej  3 zadań - każde zadanie o pow. ponad 2000 m2 (dojazdy, place, parkingi, ciągi piesze z kostki betonowej typ ,, polbruk) -  łącznie 60 pkt.

- za każde dodatkowe zadanie o  powierzchni powyżej 500 m2 - 4 pkt.

b/ za każdą dostawę sprzętu z potwierdzeniem należytego wykonania  - 1pkt

c/ za każde wykonanie nagłośnienia z potwierdzeniem należytego wykonania  - 1pkt

Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, dla każdego zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia II.1.5), którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali największą liczbę punktów . W przypadku, gdy kilku wykonawców zostanie sklasyfikowanych na pozycji nr 5 Zamawiający zastosuje do tych wykonawców dodatkową kwalifikację - wartość robót i dostaw. Zakwalifikowany będzie wykonawca, którego suma wartości robót i dostaw spełniających wymagania Zamawiającego będzie największa. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty wymienione w punktach 1-3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.

4.Wykaz robót budowlanych związanych  z zagospodarowaniem terenu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich powierzchni (,, polbruk), wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy

5.Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy

6.Wykaz wykonanych nagłośnień sal   z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zleceniodawcy

7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty, dostawy wymienione w pkt 4,5,6 zostały zrealizowane należycie.

8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności.

9.Dokumenty potwierdzające że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia - dot. robót budowlanych.

10. Zaświadczenia o przynależności wymienionych w wykazie osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - dot. robót budowlanych.

11. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lat na wykonany przedmiot umowy, oprócz sprzętu ruchomego - zgodnie kartą gwarancją dostarczoną przez wykonawcę. 

12. Dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców).

13. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty określone w punktach 4 -12 muszą być złożone przez tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku bądź łącznie dotyczyć wszystkich Wykonawców.

14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

15. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). -pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

IV: PROCEDURA

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
2. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5
3. Kryteria oceny ofert
   1)   Kryteria oceny wniosków: jak w  pkt III - (Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunów udziału w postepowaniu).
4. Informacje administracyjne
   1)  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 10:00.
    2) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
     3)  Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

a)musi być sporządzony w języku polskim,
b)musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz,
c)upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku.,
Dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
WNIOSEK O DOPUSZCENIE UDZIAŁU W POSTEPOWANIU NALEZY ZŁOŻYĆ Z ZAPIECZĘTOWANEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM
"ZAGOSPODAROWANIE TERENU I ELEMENTY WYPOSAŻENIA DLA BUDOWY CENTRUM SPORTU I REKREACJI W SUSZU" .
 
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie terenu.
    1)    Krótki opis: Wykonanie zagospodarowania terenu wokól Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu..
    2)    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91.
    3)    Wielkość lub zakres: Wykonanie zagospodarowania terenu: ukształtowanie, (dojazdy, place, parkingi, ciągi piesze z kostki betonowej typ polbruk), osłona śmietnika, nawiezienie humusu..
    4)    Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007
    5)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    6)    Informacje dodatkowe: Wadium 6000,00 PLN

CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wyposażenie sali.
    1)    Krótki opis: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu.
    2)    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.10.00, 36.40.00.00.
    3)    Wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu wraz z montażem sprzętu wymagającego montażu: trybuny składane, kosze główne do koszykówki 2 szt., tablica wyników, elementy wyposażenia siłowni, sprzęt ruchomy..
    4)    Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007
    5)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    6)    Informacje dodatkowe: Wadium 3000,00 PLN

CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Nagłośnienie sali.
    1)    Krótki opis: Wykonanie nagłośnienia Centrum Sportu i  Rekreacji w Suszu..
    2)    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00.
    3)    Wielkość lub zakres: Wykonanie nagłośnienia sali sportowej o  wym. 31mx45mx13m wys. - dobór, dostawa i nontaż sprzętu nagłaśniającego..
    4)    Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007
    5)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    6)    Informacje dodatkowe: Wadium 600,00 PLN

Susz dnia 12.03.2007
 Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski

Załączniki do pobrania: 2007-03-12 13:16:19 - Wzór formularz do wniosku.doc (31.50 kB)
2007-03-12 13:17:03 - Załącznik Nr 1 do wniosku.doc (34.00 kB)
2007-03-12 13:17:29 - Załącznik Nr 2 do wniosku.doc (29.00 kB)
2007-03-12 13:18:05 - Załącznik Nr 3 do wniosku.doc (28.00 kB)

Ilość odwiedzin: 17616
Nazwa dokumentu: Termin skladania wniosków o dopuszczenie do przetargu upływa dnia 28.03.2007
Skrócony opis: Przetarg ograniczony na zagospodarowanie terenu i elementy wyposażenia dla Budowy Centrum Sportu i Rekreacji przy zespole szkół w Suszu ul. Piastowska
Osoba, która wytworzyła informację: Inw.
Osoba, która odpowiada za treść: Inw.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-03-12 12:48:51
Data udostępnienia informacji: 2007-03-12 12:48:51
Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-05 09:50:56

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner