Burmistrz GiM Susz Susz, dnia 23.08.2007
14-240 Susz
ul. Wybickiego 6
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
W oparciu o art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t.j. Dz. U. Nr 164, poz.1163 z 2006 r. z póź. zm.) zawiadamiam, że zostało unieważnione postępowanie na „Usługę bankową polegającą na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu”
Uzasadnienie
Postępowanie zostało unieważnione z następującego powodu:
W ogłoszeniu o przetargu na usługę bankową polegającą na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu w sekcji II.1.3) „Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia” , w momencie wprowadzania na stronę Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia pominięto wyraz „do” mający istotne znaczenia dla przedmiotu zamówienia. Unieważnienie postępowania jest zgodne z art.93 ust. 1 pkt. 7 -”postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego”- ustawy prawo zamówień publicznych
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"- art. 180 do art. 183.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Susz, ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2786015, fax 055 2786222.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.susz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa polegająca na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt w kwocie 3.400.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz spełniający warunki podane w SIWZ. Ocena w trybie spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.susz.sisco.info/?id=909 (poniżej).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w UGiM Susz, ul. Wybickiego 6, pok. 103..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Susz, ul. Wybickiego 6, Sekretariat pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Susz dnia 17 sierpnia 2007 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
|