logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         plus Przetargi 2007
         minus PRZETARGI 2008
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus I przetarg ustny nieograniczony
            plus I przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ofertowy na wynajem pomieszczeń
            plus VI Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczopny
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczopny
            plus Przetarg ustny nieograniczopny
            plus IV przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony - odwołany
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg nieograniczony
            minus Przetarg ustny nieograniczony
               minus Informacja o wynikach przetargu
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetrag ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
         plus PRZETARGI 2009
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         plus PRZETARGI 2012
         plus PRZETARGI 2013
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. Informacja o wynikach przetargu
Sprzedaż działki gruntu położonej w Suszu Osiedle Brzostowe 19, przeznaczonej pod zabudowę usługową – dom pogrzebowy.

O G Ł O S Z E N I E
      
Burmistrz Gminy i Miasta Susz działając na podstawie art. 38 i 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( jednolity tekst Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm. ) oraz zgodnie z § 3 ust. 1 ; § 6 ust. 1 i § 11 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2108 )                              
 
ogłasza I przetarg    ustny    nieograniczony
 
na sprzedaż działki gruntu, stanowiącej własność Gminy i Miasta Susz położonej w Suszu Osiedle Brzostowe 19, przeznaczonej pod zabudowę usługową – dom pogrzebowy.
Przedmiotem sprzedaży są działki gruntu, określone w wykazie do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w dniu 27.07.2008 r. - nr NiR.III – 72241-33/08.
 
Położenie
działki
Nr działki
gruntu
Pow.
m2
Cena
wywoławcza
w zł.
Należne
wadium
    w zł.
 
Wysokość
 przebicia
     w zł
Koszty przygotow. działki do
sprzedaży
1. Susz, Osiedle Brzostowe 19
  280/1
300
15.516,-
3100,-
160,00
     1,727,40
Do ustalonej w wyniku przetargu ceny sprzedaży działki gruntu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm. ),  zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 22 %.
 
1.      Przeznaczenie nieruchomości: Gmina i Miasto Susz nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego miasta Susz na przedmiotowy teren. Zgodnie z decyzją Burmistrza Gminy i Miasta Susz Nr Ua. 7331-8/2008 z dnia 26 lutego 2008 r. o warunkach zabudowy, powyższa nieruchomość przeznaczona jest pod zabudowę usługową- dom pogrzebowy. Warunki konserwatorskie dla budowy domu pogrzebowego zostały określone przez Kierownika Elbląskiej Delegatury Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie w piśmie Nr ZN.I(JD)-416/3-35/08 z dnia 12.03.2008 r. Pismo jest do wglądu na Samodzielnym stanowisku ds. Urbanistyki, Architektury i Estetyki Urzędu G i M Susz – pokój Nr 111a.
2.      W/w nieruchomość przeznaczona jest do sprzedaży na własność w drodze przetargu pod zabudowę usługową – dom pogrzebowy
3.      Opis nieruchomości: Przedmiotowa nieruchomość jest niezabudowana, położona w obrębie   nr 1; Susz Osiedle Brzostowe 19. Działka ma kształt zbliżony do prostokąta. Nieruchomość znajduje się w terenach uzbrojonych w drogę utwardzoną – asfalt. Istnieje możliwość dokonania przyłączy do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej i telekomunikacyjnej z ulicy Słowiańskiej i terenu Osiedla Brzostowego. Właścicielem gruntu jest Gmina i Miasto Susz.
4.      Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta Nr KW EL1I/00047959/5 przez Sąd rejonowy w Iławie Wydział Ksiąg Wieczystych i wolna jest od długów i obciążeń
5.      Termin zagospodarowania nieruchomości: Ustala się termin zakończenia zabudowy w ciągu 1 roku od dnia zawarcia umowy notarialnej. Za zakończenie budowy uważa się wybudowanie budynku w stanie surowym zamkniętym. W przypadku niedotrzymania przez nabywcę terminu zabudowy ustala się kary umowne w wysokości 2.000,- złotych miesięcznie za każdy następny rozpoczęty miesiąc kalendarzowy pozostawiania w zwłoce.
6.      Gmina zastrzega sobie prawo odkupu gruntów przez okres 1 roku licząc od dni niedotrzymania terminu zakończenia budowy, zgodnie z art. 593 i 594 kodeksu cywilnego za cenę ustaloną w drodze przetargu.
7.      Co do obowiązku płacenia kar umownych nabywca będzie poddany rygorowi egzekucji wprost z aktu notarialnego, stosownie do treści art. 777 § 1 kodeksu postępowania cywilnego.
8.      Przetarg odbędzie się  w dniu 10 października  2008 roku   o godzinie 1000  w Urzędzie Gminy i Miasta w Suszu, ul. J. Wybickiego 6 - sala nr 1 ( parter ).
9.      W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które są obywatelami Rzeczpospolitej Polski a w przypadku cudzoziemców posiadają zezwolenie na nabycie nieruchomości na terenie Polski wydane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji chyba, że na mocy odrębnych przepisów z uzyskania takiego zezwolenia są zwolnieni oraz jeżeli wpłacą wadium na rzecz Gminy i Miasta Susz    w gotówce w wysokości wyżej wymienionej w terminie do dnia 06 października2008 roku w kasie urzędu ( do godz. 1330 lub na rachunek w BS w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 i przedłożą dowód wpłaty wadium Komisji Przetargowej.
Warunek wniesienia wadium na rachunek bankowy będzie spełniony wówczas, jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym Urzędu Gminy i Miasta w Suszu najpóźniej w dniu 06 października 2008 r. Nie wpłacenie wadium w terminie i formie podanej w ogłoszeniu uniemożliwi udział w przetargu.                
W   imieniu   osoby prawnej   może występować   osoba   na podstawie prawnego pisemnego upoważnienia.
10. Wadium :
1. wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości,
2. zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio:
a) odwołania przetargu;
b) zamknięcia przetargu;
c) unieważnienia przetargu:
d) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
11. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
12. Wysokość przebicia nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
13. Nabywca działki zobowiązany jest do zapłacenia wylicytowanej ceny działki (z zaliczeniem wadium), podatku VAT oraz kosztów przygotowania działki do sprzedaży najpóźniej na dwa dni przed  zawarcia umowy notarialnej na rachunek Urzędu Gminy i Miasta Susz nr 39 8320 0005 0000 0114 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Suszu lub w kasie urzędu.
14. W przypadku nie przystąpienia do aktu notarialnego za nieusprawiedliwioną przyczyną leżącą po stronie kandydata na nabywcę w oznaczonym miejscu i terminie, organizator przetargu odstąpi od zawarcia umowy a wpłacone wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy i Miasta Susz.
15. Koszty związane z czynnościami notarialnymi i wpisu do księgi wieczystej ponosi nabywca.
16. W przypadku zaistnienia uzasadnionej przyczyny przetarg może być odwołany.
17. Uczestnik przetargu ma prawo wnieść skargę w terminie 7 dni od zamknięcia przetargu na czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego przetargu za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Susz.
18. Szczegółowych informacji udziela Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Gminy i Miasta w Suszu - pokój nr 208, tel. (055) 278-60-15 wew. 33 lub 31.   
 (Opracował :W.O.)
Susz dnia 01.09.2008 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski

Ilość odwiedzin: 8492
Nazwa dokumentu: NiR.III.72241–47/08 - data przetargu 10.10.2008 (wadium do dnia 06.10.2008)
Skrócony opis: Sprzedaż działki gruntu położonej w Suszu Osiedle Brzostowe 19, przeznaczonej pod zabudowę usługową – dom pogrzebowy.
Osoba, która wytworzyła informację: NiR.II
Osoba, która odpowiada za treść: NiR.II
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2008-09-03 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2008-09-03 20:29:23
Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-16 13:12:16

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner