|
Uprzejmie informujemy, że w naszym urzędzie można zapłacić kartą płatniczą i telefonem.
Gmina Susz przystąpiła do Programu płatności bezgotówkowych realizowanego z inicjatywy Ministerstwa Rozwoju przy współpracy Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR).
Programem objęte są płatności bezgotówkowe za pomocą terminala płatniczego z użyciem kart płatniczych oraz telefonu, jak również płatności mobilne BLIK dla klientów posiadających aplikacje: PKO BankPolski, ING, PeoPay.
Klienci urzędu, dokonujący płatności bezgotówkowych nie będą ponosić opłat za dokonywanie transakcji realizowanych w ramach Programu.
Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych w naszym urzędzie jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Mamy nadzieję, że przyjmowanie opłat w formie bezgotówkowej będzie dla Państwa wygodne, zaoszczędzi czas, zwiększy bezpieczeństwo transakcji, a dla urzędu przełoży się na usprawnienie prac całej instytucji.
|
UWAGA! Od roku 2022 wpłat należy dokonywać na indywidualne numery kont bankowych.
Poniżej podane numery kont mogą być wykorzystywane tylko w wyjątkowych sytuacjach
Z dniem 21 października 2019 r. nastąpiła zmiana numeru konta do wpłat
należności za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Nowy rachunek bankowy:
89 8320 0005 0001 9903 2000 0290
Z dniem 1.01.2013 r. wszystkie należności
z tytułu podatków, opłaty skarbowej i pozostałych opłat
można wpłacać na konto Urzędu Miejskiego w Suszu w banku:
Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Suszu
Nr 92 8320 0005 0000 0114 2000 0220
Wpływająca do Urzędu korespondencja oraz podania, wnioski itp. przyjmowana jest w kancelarii /pokój nr 102 - I piętro/ i po otwarciu przekazywana Burmistrzowi lub jego Zastępcy do rozpisania. Korespondencję przejrzaną i rozpisaną sekretariat dzieli zgodnie z dyspozycją Burmistrza i za pokwitowaniem w dzienniku korespondencyjnym przekazuje na odpowiednie stanowisko pracy.
Sprawy wpływające do Urzędu załatwiane są odręcznie lub korespondencyjnie.
Forma odręczna jest szybkim sposobem załatwienia sprawy. Polega ona na tym, że pracownik, jeżeli jest to możliwe udziela odpowiedzi przy pomocy telefonu lub w bezpośredniej rozmowie z zainteresowanym, spisując odręczną notatkę służbową lub odnotację na aktach.
Korespondencyjny sposób załatwienia sprawy wymaga sporządzenia przez pracownika zajmującego się sprawą odpowiedzi na piśmie i po podpisaniu przez przełożonego przesłanie jej do zainteresowanego lub zainteresowanych.
Sprawy w Urzędzie załatwiane są według kolejności ich wpływu lub stopnia ważności.
Jeżeli załatwienie sprawy w terminie nie jest możliwe, należy postapić ze sprawą zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Rozpatrzenie podania, dokonanie czynności urzędowych, a także wydanie zaświadczenia lub zezwolenia podlegającego opłacie skarbowej uzależnione jest od uiszczenia tej opłaty w stosownej wysokości.
Jeżeli podanie, wniosek itp. zostało wniesione bez opłaty, pracownik wzywa osobę zobowiązaną do uiszczenia opłaty skarbowej z pouczeniem, że w razie niewykonania tego obowiązku, podanie, wniosek itp. zostanie pozostawione bez odpowiedzi.
Burmistrz Susza przyjmuje interesantów w każdą środę w godzinach 10:00-14:00.