BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU
Stanowisko do spraw obsługi kasowej
w Referacie Finansowym i Budżetu
........................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnia policealna lub pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku rachunkowości,
b) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
c) Korzystanie z pełni praw publicznych,
d) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) Nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym z dn. 8.03.1990r. (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142. poz. 1591 ze zm.)
b) znajomość ustawy o finansach publicznych z dn.30.06.2005r.(Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz.2104 ze zm.)
c) znajomość ustawy o rachunkowości z dn.29.09.1994r. (tj. Dz.U. z 1994r. Nr 121, poz.591 ze zm.)
d) znajomość Rozporządzenie Ministra Finansów w spr. szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych z dn. 18.12.2001r. (Dz.U. Nr 153, poz.1752 ze zm.)
e) znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w spr. szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków,przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych z dn. 28.11.2005r. (Dz.U. Nr 232, poz.1970 ze zm.)
f) znajomość Rozporządzenia MSWiA z dn.14.10.1998r w spr. szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.(Dz.U.nr 129,poz.858 z 1998r. Ze zm.),
g) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Podejmowanie gotówki z banku,
b) Dokonywanie wypłat,
c) Przyjmowanie wpłat,
d) Odprowadzanie gotówki do banku,
e) Prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych,
f) Zakup znaków opłaty skarbowej,
g) Prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,sporządzanie poleceń przelewów w formie elektronicznej, wymiar, pobór i egzekucja podatku od posiadania psów.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1d),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem: