logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. LISTA KANDYDATÓW spełniających wymagania formalne
2. Informacja o wynikach naboru

Ogłoszenie archiwalne

BURMISTRZ GMINY I MIASTA  SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU    

Stanowisko do spraw obsługi kasowej

w Referacie Finansowym i Budżetu
........................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)

1.     Wymagania niezbędne:

 a)    Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnia policealna lub pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku rachunkowości,
 b)    Posiadanie obywatelstwa polskiego,
 c)    Korzystanie z pełni praw publicznych,
 d)    Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
 e)    Nieposzlakowana opinia,

 2.     Wymagania dodatkowe:

 a) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym  z dn. 8.03.1990r. (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142. poz. 1591 ze zm.) 
 b) znajomość ustawy o finansach publicznych  z dn.30.06.2005r.(Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz.2104 ze zm.)
 c) znajomość ustawy o rachunkowości z dn.29.09.1994r. (tj. Dz.U. z 1994r. Nr 121, poz.591 ze zm.)
 d) znajomość Rozporządzenie Ministra Finansów w spr. szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych z dn. 18.12.2001r. (Dz.U. Nr 153, poz.1752 ze zm.)
 e) znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w spr. szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków,przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych z dn. 28.11.2005r. (Dz.U. Nr 232, poz.1970 ze zm.) 
 f)  znajomość Rozporządzenia MSWiA z dn.14.10.1998r w spr. szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.(Dz.U.nr 129,poz.858 z 1998r. Ze zm.),
 g) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).  

 3.     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 a)    Podejmowanie gotówki z banku,
 b)    Dokonywanie wypłat,
 c)    Przyjmowanie wpłat,
 d)    Odprowadzanie gotówki do banku, 
 
e)    Prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych,
 f)      Zakup znaków opłaty skarbowej,
 g)    Prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,sporządzanie poleceń przelewów w formie elektronicznej, wymiar, pobór i egzekucja podatku od posiadania psów.

 4.     Wymagane dokumenty:

 a)    życiorys (CV),
 b)    list motywacyjny,
 c)    dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
 d)    oświadczenie o niekaralności (jak w  pkt. 1d),
 e)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem:

Ilość odwiedzin: 5118
Nazwa dokumentu: Termin zgłoszeń upłynął dnia 28.07.2006r. godz. 14:00
Skrócony opis: Nabór - Stanowisko do spraw obsługi kasowej.
Osoba, która wytworzyła informację: Sek.
Osoba, która odpowiada za treść: Sek.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-07-12 12:00:36
Data udostępnienia informacji: 2006-07-13 08:03:36
Data ostatniej aktualizacji: 2006-07-31 13:33:09

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner