Ogłoszenie archiwalne
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU
Stanowisko do spraw księgowości budżetowej
w Referacie Finansowym i Budżetu
........................................................................................................................(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
b) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
c) Korzystanie z pełni praw publicznych,
d) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) Nieposzlakowana opinia,
f) 6-cio letnie doświadczenie w księgowości budżetowej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym z dn. 8.03.1990r. (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142. poz. 1591 ze zm.),
b) znajomość ustawy o finansach publicznych z dn.30.06.2005r.(Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz.2104 ze zm.)
c) znajomość ustawy o rachunkowości z dn.29.09.1994r. (tj. Dz.U. z 1994r. Nr 121, poz.591 ze zm.)
d) znajomość Rozporządzenie Ministra Finansów w spr. szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych z dn. 18.12.2001r. (Dz.U. Nr 153, poz.1752 ze zm.)
e) znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej z dn. 19.08.2005r. (Dz.U. Nr 170, poz.1426 ze zm.)
f) znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w spr. szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków,przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych z dn. 28.11.2005r. (Dz.U. Nr 232, poz.1970 ze zm.)
g) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Dekretowanie dowodów księgowych wg obowiązującego planu kont dla jednostek budżetowych,
b) Prowadzenie ewidencji wydatków, kosztów i funduszy,
c) Przygotowywanie na podstawie złożonych wniosków projektów zarządzeń Burmistrza dot. Zmian w budżecie gminy,
d) Prowadzenie zbiorowej ewidencji zmian w budżecie gminy,
e) Sporządzanie skonsolidowanego bilansu,sprawozdań z wykonania wydatków i funduszy,
f) Bieżąca analiza wykonania budżetu.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1d),
e) dokumenty poświadczające staż pracy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko d.s. Księgowości budżetowej" w terminie do dnia 13.06.2006r do godz. 14:00 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Susz, dnia 29 maja 2006 r. |
Burmistrz Gminy i Miasta Susz Jan Sadowski |