BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁOSIŁ NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU
Stanowisko d.s. wymiaru podatków
w Referacie Finansowym i Budżetu
........................................................................................................................(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
b) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
c) Korzystanie z pełni praw publicznych,
d) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) Odbyty staż pracy na stanowiskach związanych z księgowością i rachunkowością .
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym
c) znajomość ustawy z dn. 29.08.1997r. - Ordynacja podatkowa (t.j.Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz.60 ze zm.),
d) znajomość ustawy z dn.12.01.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2002r. Nr 9, poz.84 ze zm.)
e) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw dotyczących wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego,
b) Prowadzenie spraw związanych z odroczeniami i umorzeniami podatków,
c) Opracowywanie projektów uchwał podatkowych,
d) Prowadzenie spraw dotyczących udzielania i rozliczania pomocy publicznej,
e) Wydawania zaświadczeń majątkowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1d),
e) dokumenty poświadczające staż pracy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem: