logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. LISTA KANDYDATÓW spełniających wymagania formalne
2. Informacja o wynikach naboru
Wyniki naboru na stanowisko ds. Gminnego Centrum Informacji

 BURMISTRZ GMINY I MIASTA  SUSZ

OGŁOSIŁ NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU

Stanowisko d.s. gminnego centrum informacji
w Referacie Integracji Europejskiej i Promocji Gminy
................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)

1. Wymagania niezbędne:

a) Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.

b) Posiadanie obywatelstwa polskiego.

c) Korzystanie z pełni praw publicznych.

d) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

e) Dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego.

f) Staż pracy minimum 6 miesięcy w administracji publicznej

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

b) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym

c)  znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r., nr 173, poz.1807)

d) podstawowa znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r. nr 99, poz.1001)

e) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) Prowadzenie spraw związanych z aktywizacją społeczności lokalnej,

b) Prowadzenie banku informacji o potrzebach rynku pracy, o organizowanych szkoleniach i kursach oraz aktualnych ofertach pracy,

c) Pomoc w przygotowywaniu przez bezrobotnych dokumentów niezbędnych do podjęcia pracy lub ubiegających się o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej,

d) przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Suskim,

e) prowadzenie banku informacji turystycznej, w tym administrowanie stroną internetową dotyczącą turystyki,

f) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej osób fizycznych

g) zapewnienie powszechnego dostępu mieszkańcom gminy i miasta do informacji na temat Unii Europejskiej.

4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny,

c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki),

d) oświadczenie o niekaralności (jak w  pkt. 1d),

e) dokumenty poświadczające staż pracy,

f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem: "Dotyczy naboru na  stanowisko d.s. gminnego centrum informacji" w terminie do dnia 28.02.2006r do godz. 1400 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Ilość odwiedzin: 6178
Nazwa dokumentu: Termin zgłoszeń upłunął 28.02.2006 r. godz. 14:00
Skrócony opis: Nabór - Stanowisko d.s. gminnego centrum informacji
Osoba, która wytworzyła informację: Sek.
Osoba, która odpowiada za treść: Sek.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-02-13 13:51:02
Data udostępnienia informacji: 2006-02-13 13:51:02
Data ostatniej aktualizacji: 2006-03-09 10:51:46

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner