logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
minus Ogłoszenia i informacje
   minus Zawiadomienie o zmianie wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2023 r.
   minus Decyzja PGWWP GD.RZT.70.127.2023.MW.7
   minus Dotacje i wskaźniki oświatowe obowiązujące w 2023 roku
   minus Ustalenie minimalnych miesięcznych stawek czynszu za najem lokali użytkowych, garaży i pomieszczeń gospodarczych
   minus Plan naprawczy utrzymania efektów projektu grantowego GRANTY PPGR
   minus Ogłoszenie Burmistrza Susza o przystąpieniu do opracowania projektu „Strategii Rozwoju Gminy Susz na lata 2024-2034”
   minus Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta i Gminy Susz na lata 2021-2035”
   minus Dotacje i wskaźniki oświatowe obowiązujące w 2024 roku
   minus Informacje o udzielonej pomocy publicznej w roku 2023
   minus Konsultacje Projektu Strategii Rozwoju Gminy Susz na lata 2024-2034
   minus Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości na 2025 rok
   minus Dotacje i wskaźniki oświatowe obowiązujące w 2024 roku
   plus Archiwum ogłoszeń
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
A A A


URZĄD MIEJSKI > Ogłoszenia i informacje

Susz, dnia 14.05.2012 r.  
 
NiR.III.6845.93.2012
 
W Y K A Z
 
 Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( jednolity tekst - Dz.U. z 2010, Nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
 
Burmistrz Susza
podaje do publicznej wiadomości wykaz części działek gruntu stanowiących własność Gminy Susz, położonych na terenie miasta Susz, przeznaczonych do wydzierżawienia w drodze bezprzetargowej dla osób, które złożyły wniosek. 
 
 
Lp
 
Położenie
działki gruntu
 
Nr obrębu
 
Nr
działki
gruntu
 
Pow.
gruntu
w m2
 
Przeznaczenie
gruntu
 
Oznaczenie
 nieruchomości
wg ewidencji gruntów
 
Wysokość czynszu
 
KW Nr
 
1
 
Susz, ul. Świętego Floriana
 
2
 
67/2
 
30
 
     2 x garaż blaszany
 
B
 
 4,00 zł/1 m2 gruntu rocznie
       + podatek VAT 23%
 
 
EL1I/00035735/2
 
 
2
 
Susz ul. Wodna
 
2
 
165/6
 
14
 
cele magazynowo-składowe
 
B,RIVb
 
2,95 zł/1m2gruntu rocznie
     + podatek VAT 23%
 
EL1I/00035735/2
 
  1.  Sposób zagospodarowania nieruchomości – W/w działki gruntu zostały przeznaczone do dzierżawy na w/w cele .
  2. Termin wnoszenia opłat czynszu – Czynsz będzie płatny w dwóch ratach : I rata do dnia 30 maja każdego roku, II rata do dnia 15 października każdego       roku. Oprócz czynszu dzierżawnego, Dzierżawca zobowiązany jest uiszczać podatki i inne ciężary związane z posiadaniem przedmiotu dzierżawy.
  3. W/w działki gruntu zostały przeznaczone do dzierżawy w drodze bezprzetargowej na okres 3-ch lat dla osób, które złożyły wniosek. 
  4. Niniejszy wykaz podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni. 
  5. Termin zagospodarowania nieruchomości – Umowy  dzierżawy zostaną zawarte po upływie terminu ogłoszenia niniejszego wykazu do publicznej wiadomości na okres 3-ch lat.
  6. Szczegółowych informacji udziela Referat Nieruchomości i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suszu - pokój nr 208 / II piętro/,   tel. 55 2786015 wew.33.
      
 
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
 
Opracowała :
Krystyna Rospierska
Tel. 55 2786015 wew.33
 

Nazwa dokumentu: Wykaz działek gruntu do wydzierżawienia w drodze bezprzetargowej
Skrócony opis: NiR.III.6845.93.2012 działka gruntu położona w miejscowości Susz przy ul. Św. Floriana i ul. Wodnej do wydzierżawienia w drodze bezprzetargowej.
Osoba, która wytworzyła informację: NiR.III. Krystyna Rospierska
Osoba, która odpowiada za treść: NiR.III. Krystyna Rospierska
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Pacan
Data wytworzenia informacji: 2012-05-14 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2012-05-15 07:00:46
Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-15 07:05:11

Wersja do wydruku...

corner   corner