|
Załącznik nr 9 do protokółu nr XXV/2005 z sesji Rady Miejskiej w Suszu z dnia 28 kwietnia 2005 r. |
Uchwała Nr XXV/160/2005
Rady Miejskiej w Suszu
z dnia 28 kwietnia 2005 r.
w sprawie zmiany budżetu na 2005 rok.
Na podstawie
art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) oraz art. 109, art. 124, ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (t.j. z 2003 r., Dz. U. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210, poz. 2135, Nr 273, poz. 2703) Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1. 1. Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 25.030.952 zł, zgodnie z zał. nr 1
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
a) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 4.326.508,- zł zgodnie z zał. nr 2
b) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 111.000 zł.
§ 2. 1. Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 27.416.618,-zł zgodnie z zał. nr 1
2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) wydatki bieżące kwotę 18.600.768,- zł, w tym na:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 8.724.185 zł,
b) dotacje 294.000 zł,
c) wydatki na obsługę długu gminy 40.000 zł,
d) wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez gminę 40.000 zł,
2) wydatki majątkowe w 2005 r. w wysokości 8.815.850 zł,
a) wydatki inwestycyjne na 2005 r. w wysokości 8.815.850,- zł zgodnie z zał. nr 3 i nr 4
3) wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2005‑2007 18.628.447 zł tj: 2005r. 7.793.950 zł, 2006r. 8.843.643 zł, 2007r. 1.990.854 zł. zgodnie z zał. nr 4
3. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje ponadto:
a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 4.326.508 zł zgodnie z zał. nr 2
b) wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 111.000 zł.
§ 3. Źródłami pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 2.385.666 zł oraz spłaty kredytu i pożyczki w wysokości – 1.474.804,- są:
a) pożyczki w kwocie – 3.186.632
b) wolne środki z lat ubiegłych – 673.838,-
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Susz
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń
|
Przewodniczący Rady Miejskiej Krzysztof Pietrzykowski |