|
Załącznik nr 2 do protokółu nr XXIV/2004 z sesji Rady Miejskiej w Suszu z dnia 10 marca 2005 r. |
Uchwała Nr XXIV/146/2005
Rady Miejskiej w Suszu
z dnia 10 marca 2005r.
w sprawie zmiany budżetu na rok 2005
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) oraz art. 109, art. 124, ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (t.j. z 2003 r., Dz. U. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210, poz. 2135, Nr 273, poz. 2703) Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1. 1. Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 26.068.380 zł, zgodnie z zał. nr 1
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
a) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 4.322.708 zł zgodnie z zał. nr 2
b) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 111.000 zł.
§ 2. 1. Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 27.789.103,-zł zgodnie z zał. nr 1.
2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) wydatki bieżące kwotę 18.369.672 zł, w tym na:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 8.724.185 zł,
b) dotacje 294.000 zł,
c) wydatki na obsługę długu gminy 40.000 zł,
d) wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez gminę 40.000 zł.
2) wydatki majątkowe w 2005 r. w wysokości 9.419.431 zł,
a) wydatki inwestycyjne na 2005 r. w wysokości 9.419.431,- zł zgodnie z zał. nr 3 i nr 4
3) wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2005‑2007 18.839.824 zł tj: 2005r. 8.437.531 zł, 2006r. 8.411.439 zł, 2007r. 1.990.854 zł. zgodnie z zał. nr 4
3. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje ponadto:
a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 4.322.708 zł zgodnie z zał. nr 2
b) wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 111.000 zł,
§ 3. Źródłami pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 1.720.723 zł oraz spłaty kredytu i pożyczki w wysokości – 1.474.804,- są:
a) pożyczki w kwocie – 2.521.689,-
b) wolne środki z lat ubiegłych – 673.838,-
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Susz
§ 5 . Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń.
|
Przewodniczący Rady Miejskiej Krzysztof Pietrzykowski |