|
|
Załącznik nr 5 do protokółu nr XXIII/2004 z sesji Rady Miejskiej w Suszu z dnia 30.12.2004 r. |
Uchwała Nr XXIII/145/2004 Rady Miejskiej w Suszu z dnia 30 grudnia 2004 r.
w sprawie w budżetu na rok 2005.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) oraz art. 109, art. 124, ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (t.j. z 2003 r., Dz. U. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210, poz. 2135, Nr 273, poz. 2703) Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1. 1. Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 25.250.622 zł, zgodnie z zał. nr 1.
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
a) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 3.973.708 zł, zgodnie z zał. nr 3,
b) dotacje celowe na realizację zadań wspólnych realizowanych na podstawie umów lub porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 40.395 zł, zgodnie z zał. nr 4,
c) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 111.000 zł.
§ 2 1. Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 28.453.769, zgodnie z zał. nr 2.
2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) wydatki bieżące kwotę 17.791.405 zł, w tym na:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 8.568.673 zł,
b) dotacje 290.000 zł,
c) wydatki na obsługę długu gminy 40.000 zł,
d) wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez gminę 40.000 zł,
2) wydatki majątkowe w 2005 r. w wysokości 10.662.364 zł,
a) wydatki inwestycyjne na 2005 r. w wysokości 10.662.364 zł, zgodnie z zał. nr 5 i zał. nr 6,
3) wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2005‑2007 18.775.553 zł, zgodnie z zał. nr 6. tj: 2005r. 9.703.464 zł, 2006r. 8.146.639 zł, 2007r. 925.450 zł.
3. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje ponadto:
a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 3.973.708 zł, zgodnie z zał. nr 3,
b) wydatki związane z realizacją zadań wspólnych zrealizowanych na podstawie porozumień zawartych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 40.395 zł, zgodnie z zał. nr 4,
c) wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 111.000 zł,
§ 3. Źródłami pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 3.203.147 zł są przychody pochodzące z:
a) kredytów w kwocie 925.744 zł,
b) pożyczek w kwocie 2.177.170 zł,
c) wolnych środków jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 376.559 zł,
§ 4. 1.Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec 2005 roku w wysokości 3.102.914 zł, zgodnie z zał. nr 8.
2.Uchwala się przychody w wysokości 3.479.473 zł i rozchody w wysokości 276.326 zł, stanowiące zał. nr 7.
3.Sposób sfinansowania deficytu budżetu przedstawia załącznik nr 14 -
Nazwa dokumentu: | Z dnia 30 grudnia 2004 r. w sprawie w budżetu na rok 2005 | Skrócony opis: | Treść uchwały w sprawie budżetu Gminy i Miasta Susz na 2005 rok | Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2005-01-18 13:13:05 | Data udostępnienia informacji: | 2005-01-18 13:13:05 | Data ostatniej aktualizacji: | 2005-01-18 13:43:01 |
Wersja do wydruku...
|