logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. Informacja o wynikach naboru
Wyniki naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
      Burmistrz Gminy i Miasta Susz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Susz
 
  1. Nazwa i adres jednostki
    Urząd Gminy i Miasta w Suszu
    ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz
     
  2. Określenie stanowiska urzędniczego
    Od podinspektora do inspektora ds. zamówień publicznych – zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
     
  3. Wymagania niezbędne:
    1) obywatelstwo polskie,
    2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne lub przestępstwa skarbowe umyślne,
    4)  nieposzlakowana opinia,
    5)  co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej, w tym udokumentowany minimum dwuletni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi,
    6)  wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: prawniczy, administracyjny lub ekonomiczny,
    7)  znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
    8)  znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
    9)  umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX,
    10) dobry stan zdrowia.
     
  4. Wymagania dodatkowe:
    1) znajomość zasad realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych,
    2) ukończone studia podyplomowe związane z zamówieniami publicznymi.
     
  5. Zadania wykonywane na stanowisku:
    1) opracowywanie regulaminów wewnętrznych dot. zamówień publicznych,
    2) przygotowanie dokumentów związanych z realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
    3) współpraca z pracownikami w zakresie przygotowania SIWZ,
    4) przygotowanie ogłoszeń właściwych dla danego trybu postępowania,
    5) udział w pracach komisji przetargowych – dokumentowanie prac komisji,
    6) przekazywanie oferentom informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, o ofertach odrzuconych, wykluczonych oraz innych związanych z przeprowadzanymi postępowaniami,
    7) przygotowywanie planów zamówień publicznych,
    8) prowadzenie rejestrów umów i rejestrów zamówień,
    9) ogłaszanie postępowań o zamówienia publiczne,
    10) sporządzanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu realizacji zamówień publicznych,
    11) stwierdzanie zgodności trybu udzielonego zamówienia publicznego zgodnie z ustawą na dokumentach księgowych.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV),
    2) list motywacyjny,
    3) dokument poświadczający wykształcenie,
    4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,  
    6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7) dokumenty poświadczające staż pracy.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy    i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw zamówień publicznych ”   w terminie do dnia 09 maja 2011 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu    ul. Wybickiego 6.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
 
 
 
Susz, 26 kwietnia 2011 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Krzysztof Pietrzykowski

Ilość odwiedzin: 4968
Nazwa dokumentu: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: Nabór - stanowisko ds. zamówień publicznych.
Osoba, która wytworzyła informację: Or.I Anna Molęda
Osoba, która odpowiada za treść: Or.I Anna Molęda
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2011-04-26 12:55:10
Data udostępnienia informacji: 2011-04-26 12:55:10
Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-17 12:33:46

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner