Ogłoszenie archiwalne
------------------------------------------
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik
Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu, ul. Wybickiego 6
........................................................................................................................................................................
nazwa stanowiska pracy
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończone studia podyplomowe, w których programie uwzględniono minimum programowe specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
c) co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych,
f) korzystanie z pełni praw publicznych,
g) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
h) nieposzlakowana opinia,
i) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
j) znajomość ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy,
k) umiejętność kierowania zespołem pracowników.
- Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustaw:
a) z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.),
b) z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. Nr 113, poz. 759 ze zm.),
c) z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Dz.U. Nr 21, poz. 94 ze zm.),
d) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
e) z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. nr 71, poz. 734 ze zm.),
f) z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (tekst jednolity z 2006 r. Dz.U. Nr 139, poz. 992 ze zm.),
g) z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tekst jednolity z 2009 r. Dz.U. Nr 1, poz. 7 ze zm.),
h) z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
oraz przepisów wykonawczych do wskazanych ustaw.
2) Doświadczenie w sporządzaniu wniosków oraz realizacji projektów systemowych i konkursowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
3) Umiejętność skutecznej komunikacji i analizy problemu.
4) Zaangażowanie i samodzielność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kierowanie działalnością MGOPS w Suszu,
b) realizacja zadań własnych gminy oraz zleconych gminie w zakresie pomocy społecznej wynikających z przepisów prawa,
c) realizacja zadań własnych gminy, określonych ustawą o dodatkach mieszkaniowych,
d) pozyskiwanie środków finansowych na zadania realizowane przez MGOPS.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu pracy na stanowisku,
c) dokument potwierdzający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) dokumenty poświadczające staż pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu” w terminie do dnia 25 marca 2011 r. do godz. 900 .
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
http://bip.susz.sisco.info oraz na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy i Miasta
w Suszu ul. Wybickiego 6, a także Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Krzysztof Pietrzykowski
|