logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. Wyniki naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU Wyniki naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Suszu.

OGŁOSZENIE ARCHIWALNE
 ----------------------------------------- 

BURMISTRZ GMINY I MIASTA  SUSZ

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 Kierownik

Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu, ul. Wybickiego 6

.............................................................................................................................................................

nazwa stanowiska pracy

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)    wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – preferowana specjalność praca socjalna,

b)    specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończone studia podyplomowe, w których programie uwzględniono minimum programowe specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,

c)    co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,

d)    obywatelstwo polskie,

e)    pełna zdolność do czynności prawnych,

f)     korzystanie z pełni praw publicznych,

g)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,

h)    nieposzlakowana opinia,

i)      znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,

j)      znajomość ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy,

k)    umiejętność kierowania zespołem pracowników.

  1. Wymagania dodatkowe:

1)     znajomość ustaw:

a)      z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240),

b)    z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity     z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)

c)     z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Dz.U. Nr 21, poz. 94 ze zm.),

d)    z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),

e)     z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. nr 71, poz. 734 ze zm.),

f)     z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (tekst jednolity z 2006 r. Dz.U. Nr 139, poz. 992 ze zm.),

g)    z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tekst jednolity z 2009 r. Dz.U. Nr 1, poz. 7 ze zm.),

h)     z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458),

oraz przepisów wykonawczych do wskazanych ustaw.

2)     Umiejętność skutecznej komunikacji i analizy problemu.

3)     Zaangażowanie i samodzielność.

 

       3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)     kierowanie działalnością MGOPS w Suszu,

b)     realizacja zadań własnych gminy oraz zleconych gminie w zakresie pomocy społecznej wynikających z przepisów prawa,

c)     realizacja zadań własnych gminy, określonych ustawą o dodatkach mieszkaniowych,

d)     pozyskiwanie środków finansowych na zadania realizowane przez MGOPS.

 

       4. Wymagane dokumenty:

a)    życiorys (CV),

b)    list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu pracy na stanowisku,

c)    dokument potwierdzający wykształcenie,

d)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

e)    oświadczenie  o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,  

f)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

g)    dokumenty poświadczające staż pracy,

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu  ul. Wybickiego 6  (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu” w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godz. 900 .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6, a także  Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu ul. Wybickiego 6.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.

 
 

Susz dnia 04.03.2010 r. 
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski

 

Ilość odwiedzin: 6750
Nazwa dokumentu: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: Nabór na stanowisko: Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu, ul. Wybickiego 6. Składanie dokumentów do dnia: 15.03.2010 godz. 09:00.
Osoba, która wytworzyła informację: Or.I - Anna Molęda
Osoba, która odpowiada za treść: Or.I - Anna Molęda
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Pacan
Data wytworzenia informacji: 2010-03-04 12:48:16
Data udostępnienia informacji: 2010-03-04 12:48:16
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-22 09:23:50

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner