logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Wyniki naboru na stanowisko: Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu.

Ogłoszenie archiwalne
---------------------------------------------------------

BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu
.........................................................................................................
nazwa stanowiska pracy
 
  1. Wymagania niezbędne (wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – Dz.U. Nr 223, poz. 1458):
a)    wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
b)    obywatelstwo polskie,
c)    pełna zdolność do czynności prawnych,
d)    korzystanie z pełni praw publicznych,
e)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f)     nieposzlakowana opinia,
g)    znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
h)    umiejętność kierowania zespołem pracowników,
i)     co najmniej czteroletni staż pracy w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym o charakterze sportowo - rekreacyjnym lub menedżerskim.
  1. Wymagania dodatkowe:
a)    znajomość ustawy z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (tekst jednolity z 2007 r.     Dz.U. Nr 226, poz, 1675),
b)    znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),
c)    znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity     z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
d)    znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Nr 21, poz, 94 z późn. zm.),
e)    znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
 
       3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)     zarządzanie halą sportową,
b)     koordynacja działalności sportowej na terenie gminy i miasta,
c)     rozwój turystyki,
d)     ustalanie rocznego planu imprez sportowo-rekreacyjnych,
e)     realizacja programu współdziałania gminy z organizacjami pozarządowymi działającymi   w zakresie sportu i turystyki,
f)      pozyskiwanie środków finansowych na zadania realizowane przez CSiR
g)     realizacja imprez sportowo-rekreacyjnych na terenie gminy i miasta.
 
       4. Wymagane dokumenty:
a)    życiorys (CV),
b)    list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu pracy na stanowisku,
c)    dokument poświadczający wykształcenie,
d)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,  
f)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g)    dokumenty poświadczające staż pracy,
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta  w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu  z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu"   w terminie do dnia 30 marca 2009 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu    ul. Wybickiego 6.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.     o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
 

Susz, dnia 18 marca 2009 r.

Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski

Ilość odwiedzin: 4110
Nazwa dokumentu: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: Nabór na stanowisko: Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu. Składanie dokumentów do dnia: 30.03.2009 godz. 09:00.
Osoba, która wytworzyła informację: Br.
Osoba, która odpowiada za treść: Br.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2009-03-18 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2009-03-19 10:36:22
Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-31 07:13:41

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner