logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GiM W SUSZU
 
Samodzielne stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego
......................................................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) obywatelstwo polskie,
c)  pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) dwuletni staż pracy.

2.Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw:

a) z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r.Dz.U. Nr 142, poz. 1591    z późn. zm.),
b) z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz.2104 z późn. zm.),
c) z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655),
d) z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. Nr 89, poz. 590),
e) z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity z 2004 r. Dz.U. Nr 241, poz.2416 z późn. zm.)
f)  z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity z 2005 r.     Dz.U. Nr 196, poz, 1631 z późn. zm.),
g) z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity z 2002 r.        Dz.U.    Nr 147, poz.1229 z późn. zm.),
oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
2) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej w tym opracowywanie projektów i stała aktualizacja dokumentów między innymi:
·  planu OC Gminy
·  planu świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obronne
·  planu akcji posłańczej
·  dokumentacji stałego dyżuru
·  dokumentacji materiałowej sprzętu OC
b) utrzymywanie w stałej gotowości urządzeń i struktur organizacyjnych systemu wykrywania i alarmowania,
c)  prowadzenie kancelarii tajnej oraz odpowiednich urządzeń i dokumentacji zapewniających ochronę informacji niejawnych,
d) podejmowanie działań organizacyjnych zmierzających do właściwego przygotowania ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
e) koordynowanie wykonywania przez gminne jednostki organizacyjne zadań z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej,
f)  planowanie działań dotyczących realizacji zadań OC w Gminie,
g) koordynowanie i nadzorowanie czynności mających zapewnić sprawne działanie służb, formacji i systemów technicznych OC Gminy, w tym udzielanie pomocy w tym zakresie zakładom pracy z terenu Gminy,
h) dokonywanie systematycznych ocen oraz stanu przygotowania formacji OC do działań,
i)  organizowanie szkoleń ludności i zakładów pracy w zakresie obrony cywilnej,
j)  udział w ćwiczeniach i treningach organizowanych przez właściwe organy administracji oraz planowanie ćwiczeń i treningów formacji OC Gminy,
k) koordynowanie i nadzorowanie gospodarki sprzętem OC w Gminie,
l)  zapewnienie warunków materialno-technicznych i organizacyjnych do działania Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
m) prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
n)  współudział w przygotowaniu organizacyjnym poboru mężczyzn do wojska oraz prowadzenie spraw reklamacyjnych,
o) prowadzenie indywidualnych spraw związanych z wydawaniem przez Burmistrza decyzji  o konieczności sprawowania przez żołnierza lub osobę odbywająca zastępczą służbę wojskową, bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny oraz uznaniu żołnierza za jedynego żywiciela rodziny,
p) wykonywanie zadań określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej należących do kompetencji Gminy,
q) prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem  Ochotniczych Straży     Pożarnych na terenie Gminy i Miasta Susz, a w tym m.in.:
· nadzorowanie pracy kierowców samochodów pożarniczych,
· rozliczanie kart drogowych, kart pracy sprzętu, rozliczanie paliwa,
· załatwianie spraw związanych z rejestracją pojazdów samochodowych,
· planowanie i organizacja napraw, przeglądów i konserwacji pojazdów, sprzętu p.poż. oraz nadzór nad ich realizacją,
· nadzór nad utrzymaniem stałej sprawności technicznej pojazdów i sprzętu p.poż.,
· kierowanie kierowców i strażaków OSP na badania lekarskie zgodnie z przepisami,
· kierowanie strażaków OSP na organizowane szkolenia wg. potrzeb,
· prawidłowa realizacja przyznanego budżetu OSP zgodnie z planami.
 
 4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c)  dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f)  dokumenty poświadczające staż pracy,
g) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego"   w terminie do dnia 3 października 2008 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r.    Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
 
Susz dnia 18.09.2008 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski
 

Nazwa dokumentu: Termin zgłoszeń uplywa: 03.10.2008 - godz.09:00
Skrócony opis: Nabór: Samodzielne stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego.
Osoba, która wytworzyła informację: Br.
Osoba, która odpowiada za treść: Br.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2008-09-18 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 2008-09-18 14:48:41
Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-18 15:00:19

Wersja do wydruku...

corner   corner