Ogłoszenie archiwalne
---------------------------------------
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GiM W SUSZU
Samodzielne stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego
......................................................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) dwuletni staż pracy.
2.Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw:
a) z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r.Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
b) z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz.2104 z późn. zm.),
c) z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655),
d) z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. Nr 89, poz. 590),
e) z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity z 2004 r. Dz.U. Nr 241, poz.2416 z późn. zm.)
f) z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 196, poz, 1631 z późn. zm.),
g) z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity z 2002 r. Dz.U. Nr 147, poz.1229 z późn. zm.),
oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
2) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej w tym opracowywanie projektów i stała aktualizacja dokumentów między innymi:
· planu OC Gminy
· planu świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obronne
· planu akcji posłańczej
· dokumentacji stałego dyżuru
· dokumentacji materiałowej sprzętu OC
b) utrzymywanie w stałej gotowości urządzeń i struktur organizacyjnych systemu wykrywania i alarmowania,
c) prowadzenie kancelarii tajnej oraz odpowiednich urządzeń i dokumentacji zapewniających ochronę informacji niejawnych,
d) podejmowanie działań organizacyjnych zmierzających do właściwego przygotowania ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
e) koordynowanie wykonywania przez gminne jednostki organizacyjne zadań z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej,
f) planowanie działań dotyczących realizacji zadań OC w Gminie,
g) koordynowanie i nadzorowanie czynności mających zapewnić sprawne działanie służb, formacji i systemów technicznych OC Gminy, w tym udzielanie pomocy w tym zakresie zakładom pracy z terenu Gminy,
h) dokonywanie systematycznych ocen oraz stanu przygotowania formacji OC do działań,
i) organizowanie szkoleń ludności i zakładów pracy w zakresie obrony cywilnej,
j) udział w ćwiczeniach i treningach organizowanych przez właściwe organy administracji oraz planowanie ćwiczeń i treningów formacji OC Gminy,
k) koordynowanie i nadzorowanie gospodarki sprzętem OC w Gminie,
l) zapewnienie warunków materialno-technicznych i organizacyjnych do działania Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
m) prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
n) współudział w przygotowaniu organizacyjnym poboru mężczyzn do wojska oraz prowadzenie spraw reklamacyjnych,
o) prowadzenie indywidualnych spraw związanych z wydawaniem przez Burmistrza decyzji o konieczności sprawowania przez żołnierza lub osobę odbywająca zastępczą służbę wojskową, bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny oraz uznaniu żołnierza za jedynego żywiciela rodziny,
p) wykonywanie zadań określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej należących do kompetencji Gminy,
q) prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy i Miasta Susz, a w tym m.in.:
· nadzorowanie pracy kierowców samochodów pożarniczych,
· rozliczanie kart drogowych, kart pracy sprzętu, rozliczanie paliwa,
· załatwianie spraw związanych z rejestracją pojazdów samochodowych,
· planowanie i organizacja napraw, przeglądów i konserwacji pojazdów, sprzętu p.poż. oraz nadzór nad ich realizacją,
· nadzór nad utrzymaniem stałej sprawności technicznej pojazdów i sprzętu p.poż.,
· kierowanie kierowców i strażaków OSP na badania lekarskie zgodnie z przepisami,
· kierowanie strażaków OSP na organizowane szkolenia wg. potrzeb,
· prawidłowa realizacja przyznanego budżetu OSP zgodnie z planami.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) dokumenty poświadczające staż pracy,
g) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego" w terminie do dnia 3 października 2008 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Susz dnia 18.09.2008 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
|