BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁOSIŁ NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU
Stanowisko d.s. gminnego centrum informacji
w Referacie Integracji Europejskiej i Promocji Gminy
................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
b) Posiadanie obywatelstwa polskiego.
c) Korzystanie z pełni praw publicznych.
d) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
e) Dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego.
f) Staż pracy minimum 6 miesięcy w administracji publicznej
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym
c) znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r., nr 173, poz.1807)
d) podstawowa znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r. nr 99, poz.1001)
e) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw związanych z aktywizacją społeczności lokalnej,
b) Prowadzenie banku informacji o potrzebach rynku pracy, o organizowanych szkoleniach i kursach oraz aktualnych ofertach pracy,
c) Pomoc w przygotowywaniu przez bezrobotnych dokumentów niezbędnych do podjęcia pracy lub ubiegających się o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
d) przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Suskim,
e) prowadzenie banku informacji turystycznej, w tym administrowanie stroną internetową dotyczącą turystyki,
f) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej osób fizycznych
g) zapewnienie powszechnego dostępu mieszkańcom gminy i miasta do informacji na temat Unii Europejskiej.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1d),
e) dokumenty poświadczające staż pracy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko d.s. gminnego centrum informacji" w terminie do dnia 28.02.2006r do godz. 1400 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: