|
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Gminy i Miasta Susz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Susz
- Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Suszu
ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz
- Określenie stanowiska urzędniczego
Od podinspektora do inspektora ds. zamówień publicznych – zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne lub przestępstwa skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej, w tym udokumentowany minimum dwuletni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi,
6) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: prawniczy, administracyjny lub ekonomiczny,
7) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
8) znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
9) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX,
10) dobry stan zdrowia.
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zasad realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych,
2) ukończone studia podyplomowe związane z zamówieniami publicznymi.
- Zadania wykonywane na stanowisku:
1) opracowywanie regulaminów wewnętrznych dot. zamówień publicznych,
2) przygotowanie dokumentów związanych z realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
3) współpraca z pracownikami w zakresie przygotowania SIWZ,
4) przygotowanie ogłoszeń właściwych dla danego trybu postępowania,
5) udział w pracach komisji przetargowych – dokumentowanie prac komisji,
6) przekazywanie oferentom informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, o ofertach odrzuconych, wykluczonych oraz innych związanych z przeprowadzanymi postępowaniami,
7) przygotowywanie planów zamówień publicznych,
8) prowadzenie rejestrów umów i rejestrów zamówień,
9) ogłaszanie postępowań o zamówienia publiczne,
10) sporządzanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu realizacji zamówień publicznych,
11) stwierdzanie zgodności trybu udzielonego zamówienia publicznego zgodnie z ustawą na dokumentach księgowych.
- Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokument poświadczający wykształcenie,
4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) dokumenty poświadczające staż pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw zamówień publicznych ” w terminie do dnia 09 maja 2011 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Susz, 26 kwietnia 2011 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Krzysztof Pietrzykowski
|
Ilość odwiedzin: | 4972 | Nazwa dokumentu: | Nabór na wolne stanowisko urzędnicze | Skrócony opis: | Nabór - stanowisko ds. zamówień publicznych. | Osoba, która wytworzyła informację: | Or.I Anna Molęda | Osoba, która odpowiada za treść: | Or.I Anna Molęda | Osoba, która wprowadzała dane: | Inf.-Dariusz Dańczyszyn | Data wytworzenia informacji: | 2011-04-26 12:55:10 | Data udostępnienia informacji: | 2011-04-26 12:55:10 | Data ostatniej aktualizacji: | 2011-05-17 12:33:46 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|