Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji
w Suszu im. Jana Pawła II
OGŁASZA NABÓR
na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent
...........................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne kandydata przystępującego do naboru:
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych
c) korzystanie z pełni praw publicznych
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne
e) nieposzlakowana opinia
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
g) bardzo dobra znajomość prawa pracy w szczególności przepisów dotyczących pracowników samorządowych
h) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządowych
i) umiejętność obsługi komputera, programu płatnik oraz oprogramowania kadrowo-płacowego
j) dobra znajomość przepisów finansowych, podatkowych w zakresie ubezpieczeń społecznych
k) wykształcenie minimum średnie, preferowane wykształcenie o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wnikliwość, wysoka kultura osobista,
b) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
c) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
d) znajomość ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
e) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw administracyjno-biurowych
b) dokonywanie zakupów na bieżącą działalność
c) prowadzenie całokształtu spraw kadrowych i płacowych pracowników,
d) obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
e) prowadzenie spraw związanych z odbywaniem staży i przygotowania zawodowego
4. Wymagane dokumenty:
a) kopia dowodu osobistego (starego - kopie pierwszych trzech stron)
b) życiorys (CV)
c) list motywacyjny
d) dokument poświadczający wykształcenie
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
f) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych
g) dokumenty poświadczające staż pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu” w terminie do dnia 26 września 2007 r. do godz. 1400 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie. W związku z powyższym kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Susz, dnia 11.09.2007 r.
|
DYREKTOR mgr Zenon Kastrau
|