BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu
......................................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) obywatelstwo polskie
c) pełna zdolność do czynności prawnych
d) korzystanie z pełni praw publicznych
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
f) nieposzlakowana opinia
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
h) pięcioletni staż pracy w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w:
- urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
- starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładach budżetowych utworzonych przez te związki,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. Nr 81, poz, 889 z późn. zm.)
b) znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.)
c) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
d) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Nr 21, poz, 94 z późn. zm.)
e) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
f) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r.Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zarządzanie halą sportową,
b) koordynacja działalności sportowej na terenie gminy i miasta,
c) rozwój turystyki,
d) ustalanie rocznego planu imprez sportowo-rekreacyjnych,
e) realizacja programu współdziałania gminy z organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie sportu i turystyki,
f) realizacja imprez sportowo-rekreacyjnych na terenie gminy i miasta
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu działania Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
e) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych
f) dokumenty poświadczające staż pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu" w terminie do dnia 16 sierpnia 2007 r. do godz. 1400 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Susz, dnia 31 lipca 2007 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz Jan Sadowski
|