BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU
Samodzielne stanowisko do spraw zasiłków szkolnych i stypendiów
........................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) Minimum średnie,
b) Minimum pół roku pracy, stażu itp.,
c) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) Korzystanie z pełni praw publicznych,
e) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) Nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy z dn.8.03.1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142. poz. 1591 ze zm.)
b) znajomość ustawy z dn. 30.06.2005r.o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. nr 249, poz.2104 ze zm.)
c) znajomość ustawy z dn. 7.09.1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. Z 2004r., nr 256, poz.2572 ze zm.),a w szczególności rozdziału 8a.
d) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie przyznania pomocy,
b) Prowadzenie rejestru złożonych wniosków,
c) Wprowadzanie danych do programu SI Świadczenia Rodzinne oraz archiwizowanie danych,
d) Przygotowywanie projektów decyzji dla Burmistrza w spr. przyznania bądź odmowy przyznania zasiłku,
e) Przygotowywanie projektów decyzji dla Burmistrza (zgodnie z opinią Komisji Stypandialnej) w sprawach przyznania bądź odmowy przyznania stypendium szkolnego,
f) Utrzymywanie stałego kontaktu z MGOPS i Dyrektorami szkół i pedagogami szkolnymi,
g) Prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem patologiom społewcznym w tym nadzór nad funkcjonowaniem komsji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1e),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem:
Nazwa dokumentu: | Termin zgłoszeń upływa dnia 21.03.2007r. godz. 14:00 |
Skrócony opis: | Nabór - Samodzielne stanowisko do spraw zasiłków szkolnych i stypendiów |
Osoba, która wytworzyła informację: | Br |
Osoba, która odpowiada za treść: | Br |
Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator |
Data wytworzenia informacji: | 2007-03-07 14:00:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2007-03-07 19:23:37 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2007-03-07 19:35:20 |
Wersja do wydruku...