1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe ( preferowane:ochrona środowiska),
b) Minimum rok pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
c) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) Korzystanie z pełni praw publicznych,
e) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) Nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym z dn. 8.03.1990r. (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142. poz. 1591 ze zm.)
b) znajomość ustawy o finansach publicznych z dn.30.06.2005r.(Dz.U. z 2005r. nr 249, poz.2104 ze zm.)
c) znajomość ustawy z dn. 27.04.2001r. - prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2006r., nr 129, poz.902 ze zm.)
d) znajomość ustawy z dn. 16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. nr 92, poz.880 ze zm.)
e) znajomość ustawy z dn. 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. Z 2005r., nr 236, poz. 2008 ze zm.)
f) znajomość ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. nr 62, poz. 628 ze zm.)
g) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie działań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie,
b) Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami niebezpiecznymi,
c) Podejmowanie działań w celu ochrony wód, gleby i powietrza,
d) Gospodarowanie Gminnym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
e) Prowadzenie spraw: zalesiania, wycinki drzew i krzewów, terenów zielonych,
f) Wydawanie decyzji i opinii związanych z ochroną środowiska przy lokalizacji inwestycji,
g) Przygotowywanie stosownych projektów uchwał Rady Miejskiej,decyzji administracyjnych itp.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1e),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem:
Nazwa dokumentu: | Termin zgłoszeń upływa dnia 14.03.2007r. godz. 14:00 |
Skrócony opis: | Nabór - Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska |
Osoba, która wytworzyła informację: | Br. |
Osoba, która odpowiada za treść: | Br. |
Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator |
Data wytworzenia informacji: | 2007-02-27 23:08:46 |
Data udostępnienia informacji: | 2007-02-27 23:08:46 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2007-02-27 23:31:27 |
Wersja do wydruku...