BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU
Samodzielne stanowisko do spraw zasiłków szkolnych
i stypendiów
.........................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
- Wymagania niezbędne:
a) Minimum wykształcenie średnie,
b) Kwalifikacje pracownika socjalnego (ukończone studia, studium lub w trakcie uzupełniania),
c) Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
d) 1 rok pracy w administracji publicznej
- Wymagania dodatkowe:
a) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b) doświadczenie w pracy socjalnej,
c) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Przyjmowanie i weryfikacja wniosków, prowadzenie rejestrów,.
b) Wprowadzanie danych do programu komputerowego,
c) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnej dla Burmistrza GiM w sprawie pomocy materialnej
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem: