|
Załącznik nr 3 do protokołu Nr XII/2004 z sesji Rady Miejskiej w Suszu z dnia 26 lutego 2004r |
UCHWAŁA Nr XII/93/2004
Rady Miejskiej w Suszu
z dnia 26 lutego 2004 r.
w sprawie budżetu na rok 2004
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. z 2001 r., Dz.U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, Nr 153 poz. 1271) oraz art. 109, art. 124, ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tj. z 2003 r., Dz.U. Nr 15, poz. 148, Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 166 poz. 1611, Nr 189 poz. 1851) Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1. 1. Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 16.303.466 zł, zgodnie z zał. nr 1.
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
a) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 1.172.671 zł zgodnie z zał. nr 3,
b) dotacje celowe na realizację zadań wspólnych realizowanych na podstawie porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 63.480 zł zgodnie z zał. nr 5,
c) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 110.000 zł.
§ 2. 1. Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 19.246.353 zł, zgodnie z zał. nr 2.
2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) wydatki bieżące kwotę 13.846.947 zł, w tym na:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 8.168.140 zł,
b) dotacje 293.000 zł,
c) wydatki na obsługę długu gminy 30.000 zł,
d) wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez gminę 40.000 zł,
2) wydatki majątkowe w 2004 r. w wysokości 5.399.406 zł,
a) wydatki inwestycyjne na 2004 r. w wysokości 5.399.406 zł, zgodnie z zał. nr 4,
3) wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2005-2006 w wysokości 5.245.000 zł zgodnie z zał. nr 4.
3. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje ponadto:
a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 1.172.671 zł zgodnie z zał. nr 3,
b) wydatki związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych na podstawie porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 63.480 zł zgodnie z zał. nr 5,
c) wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 110.000 zł,
§ 3. Źródłami pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 2.942.887 zł są przychody pochodzące z:
a) kredytów w kwocie 1.745.806 zł,
b) nadwyżki budżetu jednostki samorządu terytorialnego z lat ubiegłych w kwocie 1.473.407 zł.
§ 4. 1. Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec 2004 roku w wysokości 2.022.132 zł zgodnie z zał. nr 6.
2. Uchwala się przychody w wysokości 3.219.213 zł i rozchody w wysokości 276.326 zł zgodnie z zał. nr 7.
3. Sposób sfinansowania deficytu budżetu przedstawia załącznik