Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Suszu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Kontakt:
Dane kontaktowe: koordynator do spraw dostępności – Monika Śliwińska
Urząd Miejski w Suszu
ul. Józefa Wybickiego 6
14-240 Susz
tel. 55 278-60-15
e-mail: urbanistyka@susz.pl
Ilość odwiedzin: | 5054 |
Nazwa dokumentu: | Koordynator do spraw dostępności |
Osoba, która wytworzyła informację: | Sek.- Małgorzata Podogrodzka |
Osoba, która odpowiada za treść: | Sek.- Małgorzata Podogrodzka |
Osoba, która wprowadzała dane: | Inf.I - Cezary Maćkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | 2021-03-31 07:18:54 |
Data udostępnienia informacji: | 2021-03-31 07:18:54 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2023-07-12 10:47:52 |