Susz, dn. 14.06.2013 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r.), Urząd Miejski w Suszu zawiadamia, że na wniosek Powiatowego Zarządu Dróg, ul. Wyszyńskiego 37; 14-200 Iława z upoważnienia, którego działa Rafał Wrzosek Pracownia Projektowa „D3”, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 2B/27; 14-200 Iława zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie skrzyżowania ul. Piastowskiej z łącznikiem z ul. Dworcową na dz. nr 139, 135, 136/3 obręb 5 m. Susz.
Jednocześnie informujemy o możliwości zgłoszenia w terminie 7 dni swoich wniosków i zastrzeżeń w/w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suszu w pok. nr 207.
|
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
|