Susz, dn. 21.01.2013 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r.), Urząd Miejski w Suszu zawiadamia, że w dniu 14.01.2013 r. na wniosek Gminy Susz, ul. Wybickiego 6; 14-240 Susz z upoważnienia, której działa Rafał Wrzosek Pracownia Projektowa „D3”, ul. Skłodowskiej 2B/27; 14-200 Iława zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie ul. Staffa w Suszu, na dz. nr 151/1, 454/3, 104/2, 103/2, 301 obręb 1 m. Susz.
Jednocześnie informuję o możliwości zgłoszenia w terminie 7 dni swoich wniosków i zastrzeżeń w/w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suszu w pok. nr 207.
|
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
|
Nazwa dokumentu: | Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publiczneg |
Osoba, która wytworzyła informację: | Ua - Anna Bonkowska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Ua - Anna Bonkowska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Pacan |
Data wytworzenia informacji: | 2013-01-21 13:40:35 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-01-21 13:40:35 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-01-21 13:47:55 |