Susz, dnia 22.04.2010r.
Oś.7624-3.3/10
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 49, art. 10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. z 2000r., Dz. U. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), Burmistrz Gminy i Miasta Susz zawiadamia, że w dniu 08.04.2010r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Gminy i Miasta Susz, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w msc. Bronowo gm. Susz” na działkach ewidencyjnych nr 16/3, 196, 191, 192, 190, 189, 193/8, 193/1, 193/5, 193/2, 188, 187, 176, 175, 174, 172, 170, 169, 168, 167, 110, 146, 147, 141, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 14/2, 267, 266, 292, 291, 294, 276/4, 13/3, 13/2, 9, 11, 10/52 obręb 5 Bronowo, gm. Susz.
W związku z powyższym informuje się, że strony w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia mogą zapoznać się z całością materiału dowodowego i złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy i Miasta Susz – ul. Józefa Wybickiego 6, pokój 111D.
Na podstawie § 11 ust. 4 Regulaminu Pracy Urzędu Gminy i Miasta w Suszu przyjmowanie stron odbywa się:
- w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki w godz. od 7:00 do 15:00
- w środy od 8:00 do 16:00.
Opracował:
Rafał Młodawski
tel. (055) 278 60 15 wew. 52.
Susz, 22.04.2010 r.
|
Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Susz
|