logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji

w Suszu im. Jana Pawła II
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Główny księgowy Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu, ul. Piastowska 5c
...........................................................................................................................................
nazwa stanowiska pracy
 
Wymiar czasu pracy: ½ etatu
 

1. Wymagania niezbędne kandydata przystępującego do naboru:

a)  obywatelstwo polskie,
b)  pełna zdolność do czynności prawnych,
c)  korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f)  oraz spełnia jeden z poniższych warunków wykształcenia (określony w art. 54 ust. 2 ustawy  z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.):
-  ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
-  ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
-   wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
 certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
b) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2009 r. Dz.U. Nr 152, poz. 1223 ze zm.)
c) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity     z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
d)  znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r.Dz.U. Nr 142, poz. 1591    ze zm.)
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)   prowadzenie rachunkowości jednostki,
b)  wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
c)  dokonywanie wstępnej kontroli:
-   zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
-   kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych  i finansowych.
 

4. Wymagane dokumenty:

a)  życiorys (CV),
b)  list motywacyjny,
c)  dokument poświadczający wykształcenie,
d)  inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e)  oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f)   dokumenty poświadczające staż pracy.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Sportu  i Rekreacji w Suszu ul. Piastowska 5c (pokój nr 2) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres CSiR z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu"   w terminie do dnia 27 kwietnia 2010 r. do godz. 9oo ostateczna data wpływu dokumentów do CSiR w Suszu).
Aplikacje, które wpłyną do CSiR w Suszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.susz.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu  ul. Piastowska 5 c.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r.    Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".

Susz, 16 kwietnia 2010 r.

Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji
Krzysztof Mądry

 

Nazwa dokumentu: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: Nabór: Główny księgowy Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu, ul. Piastowska 5c. Termin składania ofert: 27.04.2010 do godz. 09:00.
Osoba, która wytworzyła informację: Or.I-Anna Molęda
Osoba, która odpowiada za treść: Or.I-Anna Molęda
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2010-04-16 15:30:00
Data udostępnienia informacji: 2010-04-16 17:30:48
Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-16 17:46:57

Wersja do wydruku...

corner   corner