BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor
Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu, ul. Piastowska 5c
..........................................................................................................................
nazwa stanowiska pracy
- Wymagania niezbędne (wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – Dz.U. Nr 223, poz. 1458):
a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – preferowane kierunki: turystyka, rekreacja, wychowanie fizyczne, zarządzanie kadrami.
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
h) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
i) co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej.
- Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 226, poz, 1675),
b) znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.),
c) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
d) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Nr 21, poz, 94 ze zm.),
e) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zarządzanie halą sportową,
b) koordynacja działalności sportowej na terenie gminy i miasta,
c) rozwój turystyki,
d) ustalanie rocznego planu imprez sportowo-rekreacyjnych,
e) realizacja programu współdziałania gminy z organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie sportu i turystyki,
f) pozyskiwanie środków finansowych na zadania realizowane przez CSiR
g) realizacja imprez sportowo-rekreacyjnych na terenie gminy i miasta.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu pracy na stanowisku,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) dokumenty poświadczające staż pracy,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu” w terminie do dnia 02 listopada 2009 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
Susz, 20 października 2009 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski