Susz, dnia 10.08.2009r.
Oś.7624-10.3/09
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 49, art. 10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. z 2000 r., Dz. U. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), Burmistrz Gminy i Miasta Susz zawiadamia, że w dniu 03.08.2009r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosekGminy i Miasta Susz, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w msc. Brusiny gm. Susz” na działkach ewidencyjnych nr 19/1, 19/2, 24, 25/1, 29, 35/5, 36, 37/5, 37/4, 38/1, 41, 66, 67, 68, 69, 114, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 124/2, 140/1, 137, 138, 139/1, 142, 143/3, 143/2, 143/1, 175, 177, 178, 180/1 obręb 6 Brusiny, gm. Susz.
W związku z powyższym informuje się, że strony w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia mogą zapoznać się z całością materiału dowodowego i złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy i Miasta Susz – ul. Józefa Wybickiego 6, pokój 111D.
Na podstawie § 11 ust. 4 Regulaminu Pracy Urzędu Gminy i Miasta w Suszu przyjmowanie stron odbywa się:
- w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki w godz. od 7:00 do 15:00
- w środy od 8:00 do 16:00.
Opracował:
Rafał Młodawski
tel. (055) 278 60 15 wew. 52.
|
Burmistrz Gminy i Miasta
Jan Sadowski
|
.