BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GiM W SUSZU
stanowisko do spraw projektów unijnych
w Referacie Integracji Europejskiej i Promocji Gminy
...........................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie integracji i funduszy Unii Europejskiej)
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz środków pozabudżetowych,
i) znajomość przepisów o samorządzie gminnym,
j) minimum dwuletni staż pracy,
k) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz.2104 z późn. zm.),
b) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655),
c) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
d) znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Pozyskiwanie funduszy europejskich oraz pozabudżetowych w tym:
a) wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków na realizację zadań Gminy,
b) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów,
c) obsługa merytoryczna projektów realizowanych,
d) prowadzenie sprawozdawczości i rozliczanie inwestycji realizowanych z wykorzystaniem funduszy europejskich oraz środków pozabudżetowych,
e) współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego i innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania funduszy w ramach konkursów, kontraktów, programów, planów i strategii,
f) prowadzenie działań informacyjnych na temat możliwości pozyskiwania funduszy skierowanych do mieszkańców i podmiotów gospodarczych Gminy Susz.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) dokumenty poświadczające staż pracy,
g) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. projektów unijnych" w terminie do dnia 3 października 2008 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Susz dnia 18.09.2008 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
|