logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. LISTA KANDYDATÓW spełniających wymagania formalne
2. Informacja o wynikach naboru

Ogłoszenie archiwalne

BURMISTRZ GMINY I MIASTA  SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU    

Samodzielne stanowisko do spraw ochrony środowiska
........................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 1.     Wymagania niezbędne:
 a)    Wykształcenie wyższe ( preferowane:ochrona środowiska),
 b)   Minimum rok pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
 c)    Posiadanie obywatelstwa polskiego,
 d)   Korzystanie z pełni praw publicznych,
 e)    Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
 f)     Nieposzlakowana opinia,

 2.    
Wymagania dodatkowe:
 a)    podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy o samorządzie gminnym z dn. 8.03.1990r. (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142. poz. 1591 ze zm.)
 b)   znajomość ustawy o finansach publicznych z dn.30.06.2005r.(Dz.U. z 2005r. nr 249, poz.2104 ze zm.)
 c)    znajomość ustawy z dn. 27.04.2001r. - prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2006r., nr 129, poz.902 ze zm.)
 d)   znajomość ustawy z dn. 16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. nr 92, poz.880 ze zm.)
 e)    znajomość ustawy z dn. 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. Z 2005r., nr 236, poz. 2008 ze zm.)
 f)     znajomość ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. nr 62, poz. 628 ze zm.)
 g)   umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).  

 3.    
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 a)    Prowadzenie działań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie,
 b)   Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami niebezpiecznymi,
 c)    Podejmowanie działań w celu ochrony wód, gleby i powietrza,
 d)   Gospodarowanie Gminnym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
 e)    Prowadzenie spraw: zalesiania, wycinki drzew i krzewów, terenów zielonych,
 f)     Wydawanie decyzji i opinii związanych z ochroną środowiska przy lokalizacji inwestycji,
 g)   Przygotowywanie stosownych projektów uchwał Rady Miejskiej,decyzji administracyjnych itp.
 
 4.     Wymagane dokumenty:
 a)    życiorys (CV),
 b)   list motywacyjny,
 c)    dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenie o kontynuacji nauki itp.),
 d)   oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1e),
 e)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Urzędu (jak obok) z dopiskiem:

Ilość odwiedzin: 4872
Nazwa dokumentu: Termin zgłoszeń upłynąl dnia 14.03.2007r. godz. 14:00
Skrócony opis: Nabór - Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska
Osoba, która wytworzyła informację: Br.
Osoba, która odpowiada za treść: Br.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-02-27 23:08:46
Data udostępnienia informacji: 2007-02-27 23:08:46
Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-14 17:56:10

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner