logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. LISTA KANDYDATÓW spełniających wymagania formalne
Nabór - stanowisko ds. organizacyjnych w Referacie Organizacji
2. Informacja o wynikach naboru

Ogłoszenie archiwalne

BURMISTRZ GMINY I MIASTA  SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GiM w SUSZU

Stanowisko ds. organizacyjnych w Referacie Organizacji
........................................................................................................
nazwa stanowiska pracy

1. Wymagania niezbędne:

a) Wykształcenie minimum średnie administracyjne lub wykształcenie wyższe,
b) Obywatelstwo polskie,
c)  Pełna zdolność do czynności prawnych,
d)  Korzystanie z pełni praw publicznych,
e)  Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f)  Nieposzlakowana opinia,
g)  Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h)  Staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej.

2. Wymagania dodatkowe:

a) Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity  z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),

b) Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.),

c) Znajomość ustawy z dnia  8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r.Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),

d) Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania    i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. Nr 5 , poz. 46),

e)  Znajomość ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (tekst jednolity z 1996 r. Dz.U. Nr 70, poz.335 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 14 marca 1994 r. w sprawie sposobu ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych w celu naliczania odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (Dz.U.   z 1994 r. Nr 43, poz. 168 z późn. zm.).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek,  
b) ewidencja wydawanych poleceń wyjazdów służbowych,
c) prowadzenie wymaganych rejestrów kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
d) prowadzenie spraw zakładowej działalności socjalnej w Urzędzie,
e) prowadzenie spraw bhp w Urzędzie,
f) prowadzenie podręcznego spisu telefoniczno-adresowego instytucji, organizacji, przedsiębiorców współdziałających z organami gminy,
g) bezzwłoczne przekazywanie korespondencji i dokumentów podpisanych przez kierownictwo Urzędu na poszczególne stanowiska pracy,
h) ewidencja zarządzeń burmistrza,
i) ewidencja pieczęci i pieczątek w tym zamawianie i kasowanie nieaktualnych,
j) obsługa kserokopiarki i faxu (w tym organizacja serwisowania i naprawy urządzeń),
k) dokonywanie zakupów związanych z przyjmowaniem gości przez Burmistrza,
l) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa ( w tym protokołowanie) spotkań i zebrań organizowanych przez burmistrza i jego zastępcę,
ł) informowanie burmistrza o ważniejszych datach i wydarzeniach w gminie (jubileusze firm, święta resortowe itp.),
m) redagowanie pism określonych przez kierownictwo,
n) zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz Urzędu.

4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c)  dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie  o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) dokumenty poświadczające staż pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu  ul. Wybickiego 6  (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem:

Ilość odwiedzin: 6257
Nazwa dokumentu: Termin zgłoszeń upłynął dnia 7.06.2006r. godz. 14:00
Skrócony opis: Nabór - stanowisko ds. organizacyjnych w Referacie Organizacji
Osoba, która wytworzyła informację: Or.I
Osoba, która odpowiada za treść: Or.I
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-05-22 11:00:00
Data udostępnienia informacji: 2006-05-22 13:54:42
Data ostatniej aktualizacji: 2006-06-13 12:04:43

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner