logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

Wpływająca do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszu korespondencja oraz podania przyjmowana jest w pokoju nr 7 i po otwarciu przekazywana kierownikowi do rozpisania. Korespondencja po przejrzeniu i rozpisaniu przekazywana jest na odpowiednie stanowiska pracy. Wpływające podania o pomoc są rejestrowane komputerowo i przekazywane do odpowiednich pracowników obsługujących dany rejon.

Sprawy wpływające do M-GOPS są załatwiane "od ręki" lub korespondencyjnie.

Forma "od ręki" jest szybkim sposobem załatwienia sprawy. Polega ona na tym, że pracownik, jeżeli jest to możliwe, udziela informacji ustnie lub telefonicznie zainteresowanemu, zamieszczając informacje o tym w aktach sprawy.

Korespondencyjny sposób załatwienia sprawy wymaga sporządzenia przez pracownika zajmującego się sprawą odpowiedzi na piśmie i po podpisaniu przez przełożonego przesłanie jej do zainteresowanych lub zainteresowanego.

Rozpatrywanie podań dotyczących pomocy. Po otrzymaniu podania pracownik socjalny bez zbędnej zwłoki nie dłużej jednak niż w ciągu 14 dni udaje się na wywiad środowiskowy pod wskazany na wniosku adres. Po przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego akta sprawy wraz z propozycją pomocy przekazywane są kierownikowi. Kierownik podejmuje decyzję w sprawie pomocy. Decyzja wydawana jest w ciągu miesiąca od złożenia podania a w sprawach szczególnie skomplikowanych w ciągu dwóch miesięcy. Jeżeli załatwienie sprawy w terminie nie jest możliwe należy postąpić ze sprawą zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów, ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Jeżeli podanie, wniosek zawiera błędy formalne wzywa się wnoszącego do ich usunięcia w terminie siedmiu dni. Jeżeli usunięcie braków nie nastąpi rozpatrzenie sprawy pozostaje bez rozpoznania.

 

 

 

Ilość odwiedzin: 6209
Nazwa dokumentu: Załatwianie spraw klientów
Podmiot udostępniający: M-GOPS Susz
Osoba, która wytworzyła informację: Daniel Szczepański
Osoba, która odpowiada za treść: Daniel Szczepański
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2003-07-10 12:12:52
Data udostępnienia informacji: 2003-07-10 12:12:52
Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-19 10:38:15

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner