-
Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
b) Posiadanie obywatelstwa polskiego.
c) Korzystanie z pełni praw publicznych.
d) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
e) Dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego.
-
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
c) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu,
d) znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz.U. nr 96, poz. 873 z póź.zm.).
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) informowanie organizacji pozarządowych i przedsiębiorców o możliwości pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, w tym z UE,
b) pomoc w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do aplikowania o środki finansowe,
c) przygotowywanie projektów uchwał o współpracy z organizacjami pozarządowymi,
d) przygotowywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Suskim,
e) prowadzenie banku informacji o organizacjach pozarządowych i przedsiębiorcach.
-
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o niekaralności (jak w pkt. 1d),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.