|
OGŁOSZENIE ARCHIWALNE
---------------------------------------
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor
Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu, ul. Piastowska 5c
.........................................................................................................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – preferowane kierunki: turystyka, rekreacja, wychowanie fizyczne,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- co najmniej 4 lata i 6 miesięcy stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata i 6 miesięcy działalności gospodarczej.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 226, poz, 1675),
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240),
- znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
- znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Nr 21, poz, 94 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zarządzanie halą sportową,
- koordynacja działalności sportowej na terenie gminy i miasta,
- rozwój turystyki,
- ustalanie rocznego planu imprez sportowo-rekreacyjnych,
- realizacja programu współdziałania gminy z organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie sportu i turystyki,
- pozyskiwanie środków finansowych na zadania realizowane przez CSiR
- realizacja imprez sportowo-rekreacyjnych na terenie gminy i miasta.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu pracy na stanowisku,
- dokument poświadczający wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dokumenty poświadczające staż pracy,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu” w terminie do dnia 08 marca 2010 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6; Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu, ul. Piastowska 5c.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
Susz, 25 lutego 2010 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski
Ilość odwiedzin: | 6626 | Nazwa dokumentu: | Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze | Skrócony opis: | Nabór na stanowisko: Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu. Składanie dokumentów do dnia: 08.03.2010 godz. 09:00. | Osoba, która wytworzyła informację: | Or.I - Anna Molęda | Osoba, która odpowiada za treść: | Or.I - Anna Molęda | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Pacan | Data wytworzenia informacji: | 2010-02-25 13:24:58 | Data udostępnienia informacji: | 2010-02-25 13:24:58 | Data ostatniej aktualizacji: | 2010-03-22 09:19:23 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|