logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. Wyniki naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Nabór na stanowisko do spraw rozwoju lokalnego i promocji gminy.

OGŁOSZENIE ARCHIWALNE
------------------------------------------------ 

BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ

 
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
 
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY I MIASTA SUSZ
 
 
stanowisko do spraw rozwoju lokalnego i promocji gminy
.........................................................................................................
nazwa stanowiska pracy 
 
  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
a)    wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
b)    obywatelstwo polskie,
c)    pełna zdolność do czynności prawnych,
d)    korzystanie z pełni praw publicznych,
e)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f)     nieposzlakowana opinia,
g)    znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
h)    minimum trzyletni staż pracy.
  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
a)    znajomość ustawy   z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz.U. Nr 96, poz. 873    ze zm.),
b)    znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz.2104 ze zm.),
c)    znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.     z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.),
d)    znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz,U. Nr 5, poz. 24 ze zm.)
e)    znajomość ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej  (Dz.U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.),
f)     znajomość ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prawnym (Dz.U.  z 2009 r. Nr 19, poz. 100),
g)    znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
h)    umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)     Prowadzenie spraw związanych z kreowaniem rozwoju oraz promocją miasta i gminy tj.:
 
a)    gromadzenie informacji o mieście i gminie oraz przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz,
b)    prowadzenie dokumentacji materiałów promocyjnych,
c)    współpraca z gminami powiatu w opracowywaniu programów rozwoju regionalnego,
d)    opracowywanie programów gminnych w zakresie zagospodarowania nieruchomości przez podmioty gospodarcze,
e)    prowadzenie banku informacji i doradztwa gospodarczego,
f)     współpraca z organizacjami pozarządowymi,
g)    organizowanie współpracy z zagranicą.
 
2)     Analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze miasta i gminy oraz gmin sąsiednich.
 
3)     Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu.
 
4)     Współudział w przygotowaniach miasta i gminy w regionalnych, krajowych i zagranicznych imprezach gospodarczych i kulturalnych.
 
5)     Organizowanie współpracy pomiędzy Gminą i Miastem Susz, a sektorem pozarządowym tj.:
 
a)     utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami krajowych i międzynarodowych organizacji pozarządowych,
b)    czynny udział w projektach partnerskich realizowanych przez gminę.
 
 
6)     Przygotowywanie materiałów publikowanych w Biuletynie Suskim.
 
7)     Organizowanie spotkań okolicznościowych /w tym noworocznych/ z przedsiębiorcami.
 
8)     Administrowanie stroną internetową Gminy i Miasta Susz.
 
9)     Składanie wniosków o środki finansowe do budżetu na zadania realizowane z zakresu powierzonego stanowiska, wniosków o zmiany w budżecie oraz ich analiza.
 
10) Przygotowywanie projektów uchwał rady miejskiej w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności. 
 
  1. Wymagane dokumenty:
a)    życiorys (CV),
b)    list motywacyjny,
c)    dokument poświadczający wykształcenie,
d)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f)     dokumenty poświadczające staż pracy,
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwoju lokalnego i promocji gminy"   w terminie do dnia   31 sierpnia 2009 r. do godz. 1000 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.susz.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu   ul. Wybickiego 6.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
 

Susz, 14 sierpnia 2009 r.

Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Susz
Andrzej Dawid

 

Ilość odwiedzin: 4653
Nazwa dokumentu: Wyniki naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: Nabór: stanowisko do spraw rozwoju lokalnego i promocji gminy. Składanie dokumentów do dnia: 31.08.2009 godz. 10:00.
Osoba, która wytworzyła informację: Brz
Osoba, która odpowiada za treść: Brz
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2009-08-14 09:00:00
Data udostępnienia informacji: 2009-08-14 09:36:13
Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-07 14:52:19

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner